S
Header
            هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است            
کد خبر : 62338
از سوی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه فعالان اجرایی نماز برگزار شد

سرویس اخبار
دوره آموزشی ضمن خدمت فعالان اجرایی نماز جمعیت هلال احمر سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت برگزار شد.
شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 09:50
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه فعالان اجرایی نماز برگزار شد دوره آموزشی ضمن خدمت فعالان اجرایی نماز جمعیت هلال احمر سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/02/201702100438238394_Thum.jpg دوره,آموزشی,ضمن,خدمت,ویژه,فعالان,اجرایی,نماز,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این برنامه 2 روزه که در موسسه علمی کاربردی هلال ایران برگزار شده است دبیران و رابطین اقامه نماز ستاد و استان ها حضور داشتند.

معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، انس و توجه به نماز را عامل سعادت انسان در دنیا و‌آخرت دانست و گفت: امام خمینی (ره) نیز به واسطه ارتباط معنوی با خداوند از طریق نماز توانست برای احیای دین اسلام و قرآن حرکت کند و تفکرات الهی اش به پیروزی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی ترویج صحیح و غیر مستقیم نماز را ضرورتی واجب در مسئله تبلیغات برای این فریضه الهی دانست و خاطر نشان کرد : در این دوره آموزشی تلاش شد تا با بهره گیری از اساتید مرکز تخصصی نماز قم به نحوه برقراری ارتباط موثر با محیط و شیوه های صحیح دعوت به نماز پرداخته شود.

رییس ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر افزود: ‌نماز شناسی و جایگاه نماز در معارف اسلامی، فرهنگ سازی نماز در محیط کار و همچنین اصول مدیریت اسلامی با رویکرد فرهنگی از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: آشنایی با جایگاه نماز در معارف اسلامی ، آشنایی با مهارت های علمی مورد نیاز در حوزه اجرایی ، افزایش کارآیی فعالان اجرایی نماز و همچنین ایجاد آمادگی لازم برای شرکت در دوره های تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت کنندگان از اهداف برگزاری این دوره 2 روزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با یادآوری این که این دوره آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد ، خاطر نشان کرد: دوره آموزشی مذکور از برنامه های تکلیفی ستاد اقامه نماز کشور در سال 1395 است.

2/4/2017 9:50:33 AM
آخرین اخبار