S
Header
            ترقی جامعه، به حفظ کرامت انسان ها وابسته است /دین در پرتو عبودیت خدا دوستدار انسانیت است                        هلال احمر مروج و شاخصه مسئولیت اجتماعی در کشور است                        پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به معاون پشتیبانی و منابع انسانی هلال احمر                        هلال احمر در گسترش صلح و آرامش پیشرو است                        امروز جمعیت هلال احمر بر پایه ارزش های انسانی، نماد خدمت به جامعه است                        پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر                        از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر                        برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد            
photo-camera.png
کد خبر : 65892
با حضور نماینده ولی فقیه در هلال احمر

آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد

سرویس اخبار
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه این شهر و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 18:51
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و امام جمعه این شهر و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404100838284156_Thum.jpg آئین,تکریم,و,معارفه,مسئول,دفتر,نمایندگی,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,اردبیل,برگزار,شد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این اجتماع بزرگ کارکنان و اعضا جمعیت هلال احمر استان اردبیل و مردم ولایت مدار این استان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به تبیین و تشریح وظایف این جمعیت در خصوص آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی پرداخت و بر لزوم تلاش بیش از پیش برای کاهش این آسیب‌ها در جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  در این نشست با اشاره به آیات و روایات دینی، احسان و بخشش در پرتو ایمان الهی را زمینه‌ساز تعالی و ترقی یک جامعه توصیف کرد و افزود: وظیفه ما ارتقاء این ایمان و باور است. ما اگر اندیشه و فرهنگ خدمت را با بهره‌گیری از معارف دینی در جامعه بسط دهیم، شاهد رشد و ترقی جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش حوزه نمایندگی ولی فقیه در ارتقاء فرهنگ دینی در این نهاد تصریح کرد: با تقویت باورمندی در جامعه و ترویج اخلاق اسلامی جامعه را می‌توان به سمت تعالی و ترقی سوق دهیم.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی سخنان خود را با تشریح جنگ تبلیغاتی دشمن علیه ایران اسلامی آغاز کرد و به بررسی عوامل نفوذ و بروز مشکلات و هجمه‌های فرهنگی در جامعه به خصوص علیه جوانان پرداخت.

به گفته وی زدودن ایمان از سیمای جامعه اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در آن یکی از سیاست‌های تبلیغی دشمن علیه ایران اسلامی است.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در خنثی‌سازی این سیاست‌ تصریح کرد: استعداد و انرژی جوان برای دریافت و بهره‌مندی از آموزش‌های علمی، فعالیت‌های پژوهشی و معنوی بسیار بالاست و باید از این ظرفیت برای رشد و تعالی علمی و معنوی جامعه بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ناهنجاری‌های فرهنگی_اجتماعی را به مثابه زلزله‌هایی دانست که روح و جان جوانان را نشانه گرفته است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی، تسکین آلام روحی و احیاء سلامت معنوی افراد را همچون تسکین آلام جسمی آنان بر اساس معارف دینی یک فعالیت ارزشمند و مهم برشمرد و تصریح کرد: تنها زلزله، سیل و آتش خانمان انسان‌ها را ویران نمی‌سازد، بلکه گاهی تزلزل‌های روحی است که انسان را زخمی و بیمار می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این نهاد مردمی با توجه به ظرفیت عظیم داوطلبی خود باید در ابعاد مختلف امدادی، فرهنگی و اجتماعی حضور پررنگ داشته باشد، تصریح کرد: یکی از مسائلی که من را به خدمت در جمعیت هلال احمر مشتاق و علاقه مند ساخت، ظرفیت بالای جوانان در این مجموعه بوده است؛ چرا که جمعیت هلال‌احمر به اندازه برخی از کشورهای‌ حاشیه‌ای خلیج فارس نیروی داوطلب جوان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی بر بهره‌مندی از این  ظرفیت غنی جوانان برای ترقی و تعالی جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به وظایف فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: هلال احمر علاوه بر نجات جان انسان‌ها و تسکین آلام درمندان و حادثه‌دیدگان با ارتقای معنویت برای سلامتی روح و روان انسان‌ها نیز تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر شهدا را یکی از راه‌های نجات و ایمن‌سازی جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا با ایستادگی و مقاومت خود از ارزش‌ها و آرمان‌های اخلاقی دینی پاسداری می کنند‌.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر در ادامه به بازخوانی بخشی از ایثارگری‌های هشت‌ساله رزمندگان جنگ تحمیلی پرداخت.

وی شهدا را رهروان راه امام حسین‌ (ع) و مادران و همسران شهدا را درس‌آموختگان سیره رفتاری حضرت زینب (س) خواند و تصریح کرد:  شهدا با تقدیم جان و هستی خود عزت، عظمت، آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند و همه ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه عاشورا را یک مکتب توصیف کرد که شهدای انقلاب اسلامی در مسیر آن گام برداشته‌اند.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه به بررسی تحولات اخیر جنگ غزه نیز پرداخت. 

وی با اشاره به ایستادگی و‌ مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در چند هفته اخیر گفت: امروز عمق جنایات رژیم صهیونیستی برای افکار عمومی جهان به خصوص جوانان روشن شده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه صدای مظلومیت غزه امروز در سراسر جهان شنیده می‌شود، افزود: امروز جوانان و دانشجویان در اقصی نقاط جهان به ویژه آمریکا به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی پی برده و در حمایت از مردم مظلوم غزه تظاهرات می‌کنند.

4006004/28/2024 7:37:45 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404100838284156_Thum.jpg
4006004/28/2024 7:37:46 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404100771391789_Thum.jpg
4006004/28/2024 7:37:46 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404100846296334_Thum.jpg
4006004/28/2024 7:37:45 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404100861575370_Thum.jpg

 

 

4/28/2024 6:51:00 PM
آخرین اخبار