S
Header
            پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر در پی‌شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی                        ترقی جامعه، به حفظ کرامت انسان ها وابسته است /دین در پرتو عبودیت خدا دوستدار انسانیت است                        هلال احمر مروج و شاخصه مسئولیت اجتماعی در کشور است                        پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به معاون پشتیبانی و منابع انسانی هلال احمر                        هلال احمر در گسترش صلح و آرامش پیشرو است                        امروز جمعیت هلال احمر بر پایه ارزش های انسانی، نماد خدمت به جامعه است                        پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر                        از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر                        برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید            
کد خبر : 65899

دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کرد.
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 06:26
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت و گو کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/05/202405106320412508_Thum.jpg دیدار,حجت‌الاسلام,والمسلمین,معزی,با,نماینده,ولی,فقیه,در,آذربایجان,شرقی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی در این دیدار با مرور برخی از فعالیت‌ها به تشریح اهداف عام المنفعه جمعیت هلال‌احمر پرداخت و خواستار حمایت و پشتیبانی روحانیت و ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی از فعالیت های انساندوستانه این نهاد مردمی شد.

برگزاری مانور ده‌هزار نفری در کلان‌شهر تبریز با هدف ایجاد آمادگی قبل از زلزله، آموزش و افزایش توانمندی امدادونجات، اسکان و درمان اضطراری در مواقع بروز بحران، خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، تشریح فعالیت‌های هلال احمر در امدادجاده‌ای و کوهستان و مشارکت جوانان در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر به منظور کاهش آسیب‌های جاده‌ای از جمله اقدامات مورد اشاره نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بود‌.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی افزود: هلال‌احمر یک نهاد مردمی و برای مردم است و اعضای جمعیت هلال احمر با نیت خالصانه لباس خدمت به مردم را بر تن نموده‌اند تا آلام و دردهای نیازمندان را تسکین دهند.

وی ترویج این اندیشه خدمت را از وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در این مجموعه برشمرد و افزود: هدف ما ارتقا فرهنگ دینی و ترویج روحیه و اندیشه خدمت‌رسانی در این نهاد عام‌المنفعه است و در همین راستا در استان‌های کشور بیش از ۳۰۰ روحانی در شعبی که بیشتر از ۵ کارمند دارند برای ارتقای برنامه‌های دینی و فرهنگی و اقامه نماز در هلال احمر فعالیت می‌کنند. 

نماینده رهبر معظم انقلاب با اشاره به گردهمایی روز گذشته در شهر تبریز گفت: هفتمین نشست هم‌اندیشی این روحانیون با عنوان رابطین فرهنگی به میزبانی شهر تبریز و با حضور استان‌های گیلان، زنجان، اردبیل و آذربایجان برگزار شد و در آن پیرامون چگونگی تبلیغ هم اندیشی و گفت‌وگو صورت گرفت.

انتشار مجدد مجله مهر و ماه به صورت الکترونیکی و مجله زاد و همچنین برگزاری همایش اخلاق امدادگری از دیگر خدمات فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه بوده است که حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این دیدار به آن اشاره کرد.

آیت الله آل هاشم نیز در این دیدار نیروهای هلال احمر را تلاش‌گرانی چابک، زبده و شجاع معرفی کرد که منشا خیر و نیکی در جامعه هستند. 

وی همچنین  از اقدامات و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در این استان اقداماتی همچون برگزاری مانور ده هزار نفری در شهر تبریز را یک رویداد اثر بخش و تاثیرگذار دانست که می‌تواند سبب آمادگی بیشتر نیروهای امدادی شده و در مواقع حادثه خسارات را کاهش دهد

 

5/1/2024 6:26:51 AM
آخرین اخبار