Print Logo
از سوی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 09:50

دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه فعالان اجرایی نماز برگزار شد


دوره آموزشی ضمن خدمت فعالان اجرایی نماز جمعیت هلال احمر سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این برنامه 2 روزه که در موسسه علمی کاربردی هلال ایران برگزار شده است دبیران و رابطین اقامه نماز ستاد و استان ها حضور داشتند.

معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سخنانی با تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه فجر، انس و توجه به نماز را عامل سعادت انسان در دنیا و‌آخرت دانست و گفت: امام خمینی (ره) نیز به واسطه ارتباط معنوی با خداوند از طریق نماز توانست برای احیای دین اسلام و قرآن حرکت کند و تفکرات الهی اش به پیروزی رسد.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی ترویج صحیح و غیر مستقیم نماز را ضرورتی واجب در مسئله تبلیغات برای این فریضه الهی دانست و خاطر نشان کرد : در این دوره آموزشی تلاش شد تا با بهره گیری از اساتید مرکز تخصصی نماز قم به نحوه برقراری ارتباط موثر با محیط و شیوه های صحیح دعوت به نماز پرداخته شود.

رییس ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر افزود: ‌نماز شناسی و جایگاه نماز در معارف اسلامی، فرهنگ سازی نماز در محیط کار و همچنین اصول مدیریت اسلامی با رویکرد فرهنگی از مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر ادامه داد: آشنایی با جایگاه نماز در معارف اسلامی ، آشنایی با مهارت های علمی مورد نیاز در حوزه اجرایی ، افزایش کارآیی فعالان اجرایی نماز و همچنین ایجاد آمادگی لازم برای شرکت در دوره های تخصصی مرتبط با حوزه فعالیت شرکت کنندگان از اهداف برگزاری این دوره 2 روزه بود.

حجت الاسلام والمسلمین زاهدی با یادآوری این که این دوره آموزشی با همکاری ستاد اقامه نماز جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد ، خاطر نشان کرد: دوره آموزشی مذکور از برنامه های تکلیفی ستاد اقامه نماز کشور در سال 1395 است.