S
Header
            نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است            
کد خبر : 62272
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر البرز تاکید کرد

خدمات داوطلبانه هلال احمر نوعی احسان است

سرویس اخبار
رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز در مراسم نکوداشت خدمات داوطلبانه گفت : خدمات داوطلبانه هلال احمر نوعی احسان است.
شنبه 11 دی 1395 ساعت 10:40
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
خدمات داوطلبانه هلال احمر نوعی احسان است رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز در مراسم نکوداشت خدمات داوطلبانه گفت : خدمات داوطلبانه هلال احمر نوعی احسان است. http://media.nvhelal.ir//Image/2016/12/201612106117358053_Thum.jpg خدمات,داوطلبانه,هلال,احمر,نوعی,احسان,است nvhelal


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین علی الهی با اشاره به جایگاه نیت و امور خیرخواهانه گفت: مبنای برخی از فعالیت ها و اقدامات ،قصد افراد برای کسب درآمد و منافع شخصی است که البته پسندیده است اما بالاتراز آن، کسب درآمد و تامین و رفع گرفتاری دیگران با داشته ها و سرمایه های شخصی است.

وی افزود : در اجتماع کسانی همانند خیرین و داوطلبانی هستند که در کنار کسب روزی خویش به فکر رسیدگی به حال نیازمندان و دردمندان جامعه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: فعالیت های داوطلبانه درآمد و کسب منافع نیست، بلکه صرف منافع شخصی در راستای خدمت به خلق است

وی با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) در بحث دیگر دوستی و نوع دوستی گفت: ساکنین روی زمین، تا وقتی همدیگر را دوست بدارند و ادای امانت کنند و عمل به حق نمایند و در طریق حق قدم بردارند مورد ترحم و تفضل خدای متعال خواهند بود . سخن از شیعه ،سنی و یا حتی مسلمانان نیست، بلکه هرکسی ، با هر آیین و گرایشی به مردم خدمت کند، محبوب خدا و عملش مرضی رضای اوست.

وی افزود: این سخن باید به وسیله جمعیت هلال احمر به صلیب سرخ و همه افرادی که به نوعی با مجموعه های مردم نهاد فعالیت می نمایند، انتقال داده شود تا همه به این سخن عمل نمایند.

وی تاکید کرد: احسان و انفاق و خدمت به خلق یکی از اقدامات پسندیده است که بسیار مورد توجه و عنایت خداوند متعال قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین الهی افزود: خدمات داوطلبانه، احسان و رساندن نفع و دفع شر و گرفتاری از مردمان است و در اسلام ،علاوه بر انسان، احسان نسبت به تمام موجودات زنده مورد سفارش قرار گرفته است.

 

12/31/2016 10:40:12 AM
آخرین اخبار