S
Header
کد خبر : 65849

پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در هلال احمر، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، برکت و مغفرت، پیامی صادر کرد.
دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 16:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان نماینده ولی فقیه در هلال احمر، به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، برکت و مغفرت، پیامی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402105020009611_Thum.jpg پیام,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,به,مناسبت,حلول,ماه,مبارک,رمضان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، آمرزش، برکت و فضیلت بار دیگر فرا رسید؛ خداوند باری تعالی  را شاکریم که بار دیگر فرصت درک ماه مبارک رمضان را به ما اعطاء نمود تا در ماه بهار قرآن با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش دینی به فطرت الهی خود بازگردیم و در مسیر تکامل و ترقی گام برداریم.

ماه‌ مبارک رمضان، ضیافت الهی و فرصت ارزشمند معنوی عبادت، نیایش و بندگی‌ خالصانه است که در آن پرودگار، قرآن، کتاب زندگی را فرو فرستاد تا راهنما و روشنگر راه هدایت و تمییزگر راه رستگاری از گمراهی گردد.

مومنان حقیقی در این ماه مبارک با  تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) خود را از بندهای اسارت از تعلقات مادی و دنیوی آزاد می‌سازند و با بازسازی اخلاقی و تهذیب نفس که  مقدّمه و تحوّل و پیمودن راه‌های دشوار است، موانع درونی تکامل را از پیش پا برمی‌دارند.

امید است عموم مومنین و مسلمین علی‌الخصوص خانواده بزرگ و ارزشمند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به فضل خداوند از این نعمت بزرگ بهره‌مند گردند و با برخورداری کامل از ضیافت این ماه بر غنای کارنامه دنیوی و ذخیره اُخروی خویش بیافزایند و بایاری‌گری به ضعیفان و اقشار نیازمند جامعه نظر رحمت خداوند را بیش از پیش بر خود جلب نمایند.

بهار طبیعت و بهار قرآنی، حلول ماه مبارک رمضان و سال نوی خورشیدی، این دو مناسبت پربرکت و پر از زندگی و این تقارن معنادار را به پیشگاه حضرت ولی عصر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مد ظله)،  مردم شریف و مؤمن ایران به ویژه خانواده بزرگ هلال احمر، جوانان، امدادگران و داوطلبان تبریک عرض می‌کنم و  از درگاه باری تعالی برای همه عزیزان، توفیق طاعت و عبادت به ویژه خدمتگزاری به مردم و دستگیری از نیازمندان را مسئلت دارم.

 

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

3/11/2024 4:23:00 PM
آخرین اخبار