S
Header
            بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد            
کد خبر : 65876

پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در هلال احمر با صدور پیامی عید سعید فطر را به مسلمانان روزه‌دار به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت گفت.
سه‌شنبه 21 فروردین 1403 ساعت 21:10
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر نماینده ولی فقیه در هلال احمر با صدور پیامی عید سعید فطر را به مسلمانان روزه‌دار به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تبریک و تهنیت گفت. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/04/202404109542949850_Thum.jpg پیام,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,یه,مناسبت,فرا,رسیدن,عید,فطر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه، متن پیام تبریک حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید و خجسته فطر، موسم شادمانی انسانی است که در بهار قرآن با قلوبی مملو از خضوع و عرفان ، نغمه عبودیت سر داده و زنگار گناه را از آینه روشن قلب وجان می زداید. 

انسان‌روزه‌دار در این ضیافت الهی در مسیر بازگشت به فطرت پاک انسانی خود گام برمی‌دارد و عید فطر شکرانه این عبودیت است. این ایام سعید فرصتی کم‌نظیر است برای رفتاری نو، به منظور ساختن جهانی تازه، جهانی که انسان‌ها به صلح و دوستی، کرامت بخشی و سلامت بیندیشند.

خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در این عید دو چندان شادمان است که در این ماه ضیافت پروردگار، در راستای خدمت بی منت، یاری رساندن و رفع نیاز هموطنان و همنوعان خود همت گماردند و با بهره‌برداری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان بر تلاش خود برای تعاون و یاری رساندن به نیازمندان افزودند.

امدادگران، جوانان، داوطلبان و کارکنان جمعیت هلال احمر در حجم سنگینی از ماموریت‌های امداد نوروزی و طرح‌های ماه مبارک رمضان ضمن انجام فریضه پر فضیلت روزه داری، صادقانه در سنگرهای خدمت تلاش کردند تا به بهترین شکل خدمت‌رسان مسافران نوروزی باشند و لبخند رضایت را بر چهره روزه‌داران بنشانند و شکوه اخلاص و ایثار را نمایان سازند. 

در این عید بزرگ الهی، خداوند منان را سپاسگزاریم که بار دیگر فرصت بهره‌گیری از فیوضات این ماه را 

بر ما ارزانی داشت. امید است در پرتو عنایات حق تعالی، یک ماه عبودیت همه بندگان پرهیزگار، مورد قبول درگاه احدیت واقع شود. 

فرارسیدن فرخنده عید سعید فطر، عید توفیق در عبودیت و تهذیب و تزکیه‌ی نفس را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همه‌ی مسلمانان جهان، خصوصا خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

عبدالحسین معزی 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر 

۲۹رمضان المبارک ۱۴۴۵

فروردین ماه ۱۴۰۳

4/9/2024 9:10:00 PM
آخرین اخبار