S
Header
کد خبر : 65863

قدردانی نماینده ولی فقیه از عملکرد خانواده بزرگ هلال احمر در طرح نوروزی

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب از عملکرد خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی قدردانی کرد.
سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 16:55
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانی نماینده ولی فقیه از عملکرد خانواده بزرگ هلال احمر در طرح نوروزی نماینده رهبر معظم انقلاب از عملکرد خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی قدردانی کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/03/202403126329562710_Thum.png قدردانی,نماینده,ولی,فقیه,از,عملکرد,خانواده,بزرگ,هلال,احمر,در,طرح,نوروزی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با حضور در ستاد ملی طرح نوروزی جمععیت هلال احمر، عملکرد این مجموعه را جهادی و فعالانه توصیف نمود و از تلاش‌های خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی قدردانی کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی سخنان خود را با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، سبط اکبر پیامبر (ص) آغاز نمود و برای تلاش‌گران این مجموعه خدمتگزار در سال جاری آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

وی تقارن بهار طبیعت و بهار قرآنی را یک رویداد معنادار عنوان کرد و افزود: تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، نویده دهنده سالی پر برکت و پر ثمر برای مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های رئیس جمعیت هلال احمر در دو سال اخیر، به مرور برخی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی پرداخت.

به گفته نماینده رهبر معظم انقلاب، جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی در چهار هزار و پانصد پایگاه با محوریت تامین آرامش و سلامت مسافران به ارائه خدمت می‌پردازد و ارائه خدمات جاده‌ای، فرهنگی، درمانی از جمله فعالیت‌هایی است که حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در این نشست به آن اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از اهداف نهضت صلیب سرخ، هلال احمر را نهادی مردمی و برای مردم دانست و تصریح کرد: این نهاد خدمتگزار در جهت ترویج مهر و مهربانی و تسکین آلام بشری در عین حفظ کرامت، به دل‌ها و جان‌های دردمند آرامش می‌بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه اهداف و اصول جمعیت هلال احمر مورد تایید و تاکید اسلام است، اضافه کرد: این مفاهیم ارزشی هم برآمده و مورد تاکید دین مبین اسلام است، چرا که خلق، عیال خداوند هستند و خدمت به مردم، راه قرب به درگاه الهی است .

وی در پایان خدمتگزاری به مردم در ماه مبارک رمضان را یک فرصت ارزشمند دانست و افزود:

پروردگار را شاکریم که نعمت حضور در این مجمومه خدمتگزار را بر ما اعطا کرد و خدمت در جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیم  بسیاری همچون ایثار، از خود گذشتگی، انسانیت و احسان و سعه صدر گره خورده است.

3/26/2024 4:55:00 PM
آخرین اخبار