S
Header
کد خبر : 65839

دعوت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از آحاد مردم برای حضور پر شور در انتخابات

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ هلال احمر برای حضور در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و انتخابات پر اهمیت مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
چهارشنبه 9 اسفند 1402 ساعت 14:36
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دعوت نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر از آحاد مردم برای حضور پر شور در انتخابات حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ هلال احمر برای حضور در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و انتخابات پر اهمیت مجلس شورای اسلامی دعوت کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402101403617696_Thum.jpg دعوت,نماینده,ولی,فقیه,در,هلال‌احمر,از,آحاد,مردم,برای,حضور,پر,شور,در,انتخابات nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَ فِی الْآخِرَةِ 

جمهوری اسلامی به عنوان میراث ماندگار خمینی کبیر و یادگار پرارزش مجاهدت ها، فداکاری ها و جانفشانی های مردم شریف ایران و نقطه اشتراک خدامحوری و مردم سالاری و نماد دینداری نوین در دنیای امروز است. حقیقتی که همچنان که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بارها فرمودند یک حقیقت یکپارچه است و نه اسلامیت آن قابلیت انفکاکغ از جمهوریت  دارد و نه جمهوریت آن بدون اسلامیت قابل تحقق است. الگویی نو از حکومت و روشی متفاوت از حکمرانی که اگرچه عمود آن اصل مترقی ولایت فقیه است لیکن تنها با اراده جمعی ملت به پیش می رود و ارزش می آفریند. 

در  این میان، انتخابات مظهر تام و تمام جمهوری اسلامی است؛ حرکتی متمدنانه برای ابراز نظر و استقرار مردمسالاری دینی در کلیت نظام و تلاشی برای اصلاح در بستر قانون و مبتنی بر چارچوب نظری جمهوری اسلامی.  

به همین سبب است که انتخابات همزمان در کلیت و جزییات نظام اسلامی اثر می گذارد و هر کسی اندک باوری به ایرانِ رشدیافته در بستر جمهوری اسلامی دارد انتخابات را تکلیف خود برای تقویت کلیت نظام و حق خود برای تغییر و اصلاح می داند. 

ملت بزرگوار ایران! 

اینک نوبت نقش آفرینی شما در چهل و پنج سالگی جمهوری اسلامی و برای استحکام هر چه بیشتر نظام مردمسالاری دینی است. هرکس به ایران عزیز علاقه دارد و با بصیرت صحنه بین المللی را می بیند و صدای تیزشدن دندان های دشمن جمهوری اسلامی را در داخل و خارج برای چندپاره کردن ایران عزیز می شنود امروز باید به میدان بیاید و رأی بدهد. رأی هر کدام از ما، از یکسو رأی به راهی است که امام و شهدا پیش پای ما گشودند و از سوی دیگر کنشی دموکراتیک برای رشد در مجرای قانون به شمار می رود. 

اینجانب از همه آحاد ملت ایران و از شما مدیران، کارکنان، جوانان، امدادگران، داوطلبان و همه اعضای پر تلاش و‌ فهیم خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر دعوت می کنم با شور و شعور انقلابی و با لبیک گفتن به دعوت رهبر فرزانه انقلاب با شوق و اشتیاق در انتخابات ۱۱ اسفند مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و برای بار دیگر خاک یأس بر دهان دشمنان این مرز و بوم بپاشند. 

خداوند دعای حضرت ولیعصر ارواحنافداه را شامل حال همه ما فرماید و ما را سربازانی مخلص برای آن حضرت قراردهد. 

عبدالحسین معزی 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

۹ اسفندماه ۱۴۰۲

2/28/2024 2:36:00 PM
آخرین اخبار