S
Header
کد خبر : 65322

دست یاری خیرین به سوی زلزله‌زدگان خوی

سرویس اخبار
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مشارکت ‌و ‌همکاری خیرین برای کمک رسانی به زلزله زدگان ‌با تامین و ارسال برخی اقلام مورد نیاز خبر داد.
پنج‌شنبه 13 بهمن 1401 ساعت 14:19
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دست یاری خیرین به سوی زلزله‌زدگان خوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از مشارکت ‌و ‌همکاری خیرین برای کمک رسانی به زلزله زدگان ‌با تامین و ارسال برخی اقلام مورد نیاز خبر داد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302126122190043_Thum.png دست,یاری,خیرین,به,سوی,زلزله‌زدگان,خوی nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان آذربایجان غربی، محبوبی با اعلام این خبر گفت: با وقوع زلزله در خوی و مناطق اطراف آن، همه از جمله خیرین و داوطلبان پای کار کمک به زلزله زدگان آمدند.

وی ‌افزود: اولین محموله کمک‌های مردمی‌ شهرستان بستان آباد در استان آذربایجان شرقی به خوی ارسال شد، نانوایان و فطیر پزان بستان آباد 15 هزار قرص نان لواش و ۱۲۶۱ عدد فطیر محلی و سنتی این شهرستان را به ارزش مجموع ۲۰۰ میلیون ریال به زلزله زدگان خوی اهداء کردند.

محبوبی افزود: از سوی داوطلبان نیکوکار هلال احمر شهرستان اردبیل به حادثه دیدگان ۲۵ عدد بخاری برقی اهدا شد، همچنین از‌سوی‌ کارخانه آرد هشترود در استان آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی  ۵۰ عدل آرد و ۱۰ هزار قرص نان ارسال شده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای این اهداف خیرخواهانه، ۱۰۰۰ بسته نان خشک توسط موسسه خیریه بوتراب تهیه و به اردوگاه شهرک ولیعصر تحویل داده شد، همچنین ۶۰ دستگاه والور و ۳۰ تخته پتو نیز توسط گروه جهادی تهیه و تحویل اردوگاه مدرسه صائب شد.

به گفته محبوبی 2400 دستگاه چادر از طریق ۶ دستگاه خودروی سنگین تریلی به همراه ۶ دستگاه تریلی مواد غذایی هم به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای کمک به زلزله‌زدگان تهیه و میان زلزله زدگان توزیع شد.

گفتنی است کمک یک میلیارد ریالی بنیاد خیریه "رحمت واسعه" به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی به صورت نقدی به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در بانک مرکزی واریز شد.

 

2/2/2023 2:19:20 PM
آخرین اخبار