S
Header
کد خبر : 63159
ایران اسلامی در چهلمین جشن پیروزی انقلاب؛ صحنه وفاداری ملت

همراهی اعضای هلال احمر، دوشادوش ملت بیدار و با بصیرت کشور در جشن پیروزی انقلاب

سرویس اخبار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بار دیگر جای جای کشور عزیزمان فردا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ، میعادگاه مردمی خواهد شد که در بهمن ۵۷ تصمیم گرفتند زیر بار زور نرفته و ظلم و ستم را نپذیرند.
یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 11:11
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
همراهی اعضای هلال احمر، دوشادوش ملت بیدار و با بصیرت کشور در جشن پیروزی انقلاب به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بار دیگر جای جای کشور عزیزمان فردا ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ، میعادگاه مردمی خواهد شد که در بهمن ۵۷ تصمیم گرفتند زیر بار زور نرفته و ظلم و ستم را نپذیرند. http://media.nvhelal.ir//Image/2019/02/201902107727083983_Thum.jpg همراهی,اعضای,هلال,احمر،,دوشادوش,ملت,بیدار,و,با,بصیرت,کشور,در,جشن,پیروزی,انقلاب nvhelal

در حماسه امسال نیز زن و مرد، پیر و جوان در هر حرفه و هر شغل بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی پاسخ خواهند داد و با حضور خود در چهلمین راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، برگی دیگر از اقتدار، صلابت، رشادت و وفاداری را در تقویم زرین انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز مطابق هر سال با حضور موثر و پرشور خود، فردا دوشادوش ملت بیدار ایران اسلامی فریاد استکبارستیزی سر خواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان آذربایجان شرقی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر در همین ارتباط با بیان اینکه اعضای جمعیت هلال احمر استان برای حضوری پر شور در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی آماده اند گفت: ملت ایران همواره پیشرفت‌ها و دستاوردهای 40 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی را احساس می کنند چرا که پیش از انقلاب ایران تنها ژاندارمی برای آمریکا در منطقه محسوب می شد، اما امروز با تأثیر انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل، یکپارچه و متحد است که همواره در برابر استکبار و ظلم می ایستد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته پیشرفت های فراوانی در عرصه های مختلف علمی و فناوری داشته و اکنون جزء کشورهای برتر دنیا محسوب می شود افزود: مرور این دستاورد ها نشانه همت و پشتکار ملت هوشیار ایران و همچنین دلیلی بر استقلال کشور در صحنه بین المللی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان خراسان رضوی نیز در این خصوص با اشاره به اینکه برگزاری جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی پاسخی بر یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی است، گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام می‌کردند، ایران ۴۰ سالگی انقلاب خویش را نخواهد دید، ‏لیکن حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال نیز پاسخی دندان شکن به آنان است.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی با تاکید بر حضور حداکثری کارکنان، اعضا و ائمه جماعات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با گذشت ۴۰ سال از حماسه ۵۷ ملت ایران، هنوز فریادهای استکبار ستیزی مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان نشان از بصیرت و هوشیاری آنان در برابر توطئه‌های دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان فارس نیز با اعلام آمادگی همه اعضای جمعیت هلال احمر این استان برای حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به تهدیدات دشمن برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای نرسیدن این انقلاب مردمی به ۴۰ سالگی اشاره کرد و گفت: از آنجا که در حرکت های فرهنگی و فعالیت هایی که باعث تعالی می شود، در ادیان الهی عدد ۴۰ به عنوان عدد کمال و نشانه بلوغ و تکمیل عقل است، دشمنان نظام و ملت ایران برای برگزار نشدن چهلمین جشن پیورزی انقلاب تلاش های گسترده ای داشته که به لطف الهی ناکام ماندند.

حجت الاسلام و المسلمین قاسمی تصریح کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته ملت ایران به پاس خون شهدا و زحمات رهبر کبیر انقلاب اسلامی و همچنین فرمان مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان تکلیف شرعی شرکت خواهند کرد.

 

2/10/2019 11:11:31 AM
آخرین اخبار