S
Header
کد خبر : 62986
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

نماز جماعت نشانه انسجام و تبلور وحدت امت اسلامی است/ تاکید بر برپایی نماز جماعت به بهترین وجه در مجموعه های اداری

سرویس ستاد اقامه نماز
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ظهر روز سه شنبه ۲۴ مهرماه با حضور در دوره آموزشی ائمه جماعات استان تهران و سازمان های ستادی با تاکید بر اقامه نماز جماعت و تبیین شاخص های کیفیت برگزاری آن گفت:اولین اقدامی که در حاکمیت های اسلامی صورت می گیرد، تقویت رابطه انسان با خداوند است که البته شکوهمندترین نوع این ارتباط نیز بر پایی نماز است.
سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 23:23
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نماز جماعت نشانه انسجام و تبلور وحدت امت اسلامی است/ تاکید بر برپایی نماز جماعت به بهترین وجه در مجموعه های اداری نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ظهر روز سه شنبه ۲۴ مهرماه با حضور در دوره آموزشی ائمه جماعات استان تهران و سازمان های ستادی با تاکید بر اقامه نماز جماعت و تبیین شاخص های کیفیت برگزاری آن گفت:اولین اقدامی که در حاکمیت های اسلامی صورت می گیرد، تقویت رابطه انسان با خداوند است که البته شکوهمندترین نوع این ارتباط نیز بر پایی نماز است. http://media.nvhelal.ir//Image/2018/09/201809109167604011_Thum.jpg ,نماز,جماعت,نشانه,انسجام,و,تبلور,وحدت,امت,اسلامی,است/,تاکید,بر,برپایی,نماز,جماعت,به,بهترین,وجه,در,مجموعه,های,اداری nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی نماز جماعت را نشانه انسجام اسلامی دانست و افزود: حضور در صفوف نماز جماعت نشانگر تبلور وحدت امت اسلامی است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر  در ادامه با یادآوری این مطلب که اساسا باید برای فراهم نمودن شرایط توجه به خالق در قالب برپایی نماز اول وقت در مجموعه های اداری تلاش کنیم خاطر نشان کرد: توجه به اینکه کارکنان و نمازگزاران با نیت خالص و بر مبنای رضایت پروردگار در نماز حاضر شوند نیز مهم و ضروری است.
وی اجتماع را از مصادیق تاثیرگذار در شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی انسان دانست و تصریح کرد : نماز جماعت نشانگر جایگاه ارزشی اجتماع در اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمین معزی در بخش بعدی سخنان خود با تاکید بر گسترش تبلیغ و ترویج برای حضور حداکثری کارکنان در نماز جماعت، برنامه ریزی و انجام فعالیت های دینی و مذهبی را یکی از راهکارهای تحقق این مهم دانست و افزود: اگرچه حضور در نماز و اجتماع نمازگزاران امری پسندیده و با اهمیت است لیکن باید در نظر داشت حضور یا عدم حضور فرد در نماز جماعت، ملاکی برای گزینش افراد نیست و نباید ارزش های معنوی را با ارزش های مادی درگیر کرد.
نماینده ولی فقیه در هلال احمر بار دیگر با تاکید بر برگزاری نماز جماعت در شعب جمعیت هلال احمر به بهترین وجه، حضور در جمع کارکنان، قبل و پس از برگزاری نماز به منظور پاسخگویی به مسائل شرعی، بیان احادیث و روایات و همچنین برخورد مهربانانه با کارکنان را از امامان جماعت حوزه ها و شعب جمعیت هلال احمر سراسر کشور خواستار شد.
یاد آور می شود دوره آموزشی ائمه جماعات جمعیت هلال احمر استان تهران و سازمان های ستادی، به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به مدت دو روز در سالن کنفرانس معاونت توانبخشی جمعیت برگزار می شود.

10/16/2018 11:23:35 PM
آخرین اخبار