S
Header
کد خبر : 62558
رئیس قوه قضاییه در بازدید ازمناطق زلزله زده سرپل ذهاب

دولت در رسیدگی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است

سرویس اخبار
آیت الله آملی لاریجانی در بازدید از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه اعلام کرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات بسیاری کشیده است و این روند همچنان باید ادامه داشته باشد.
چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 05:48
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
دولت در رسیدگی به زلزله‌زدگان زحمات زیادی کشیده است آیت الله آملی لاریجانی در بازدید از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه اعلام کرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات بسیاری کشیده است و این روند همچنان باید ادامه داشته باشد. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/12/201712107205127422_Thum.jpg دولت,در,رسیدگی,به,زلزله‌زدگان,زحمات,زیادی,کشیده,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت، رئیس قوه قضاییه روز سه شنبه 5 دی ماه به همراه دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر به منظور بازدید از مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه، وارد کرمانشاه شد.

رئیس قوه قضاییه در بازدید مناطق زلزله‌زده غرب کشور، گفت: حضور مسئولان در مناطق زلزله‌زده باعث تسلی خاطر آسیب‌دیدگان می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان زحمات بسیاری کشیده است و این روند همچنان باید ادامه داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا از برخی محلات شهر زلزله زده  سرپل ذهاب بازدید کرد و به گفت و گو با مردم زلزله زده در شهرستان سرپل ذهاب پرداخت.

 

12/27/2017 5:48:00 AM
آخرین اخبار