S
Header
کد خبر : 62547
از سوی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

بیست و ششمین شماره نشریه «مهروماه» منتشر شد

سرویس اخبار
بیستمین و ششمین شماره نشریه «مهروماه» با محوریت اصلی«زلزله غرب کشور» منتشر شد. در این شماره به موضوعاتی همچون راه روش مهربانی در بحران‌ها، گسترده کمک به دیگران و ضرورت آینده نگری در اجرای برنامه‌ها پرداخته شده است.
پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 10:59
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
بیست و ششمین شماره نشریه «مهروماه» منتشر شد بیستمین و ششمین شماره نشریه «مهروماه» با محوریت اصلی«زلزله غرب کشور» منتشر شد. در این شماره به موضوعاتی همچون راه روش مهربانی در بحران‌ها، گسترده کمک به دیگران و ضرورت آینده نگری در اجرای برنامه‌ها پرداخته شده است. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/12/201712105779246319_Thum.jpg بیست,و,ششمین,شماره,نشریه,«مهروماه»,منتشر,شد nvhelal

در این شماره آثار و گفتاری از مرحوم آیت الله محمدمهدی آصفی، سیدعلیرضاواسعی، محمدحسین علی اکبری، علی معلم دامغانی، عباس کوثری، سیدتقی واردی، سیدعلی اکبر حسینی، ابوالفضل طریقه‌دار، محمدرضا بهروز،سیدمحمد رضی آصف‌آگاه، سمیرمقبل، محمدکاظم کریمی، محمدرحمانی نیشابوری،رضامهدوی ،احسان‌رضایی، نعمت‌اله حبیبی، حدیثه فرجی منتشر شده است.

کلمه نخست این ماهنامه به قلم سردبیر با عنوان "خورشید از غرب طلوع خواهد کرد" منتشر شده و در بخشی از آن آمده است:«خبر کوتاه بود؛ زلزله‌ای بزرگ به مرکزیت نقطه‌ای در غرب کشور، بخش‌های وسیعی از کشور را لرزاند. خبرهای بعدی چهره‌های این داغ را نمایان‌تر می‌کرد. مصیب‌زدگان بسیار و وسعت منطقه آسیب‌دیده، ده‌ها روستا را در بر می‌گرفت. نویسنده به توصیف کوتاه از وضعیت منطقه غرب کشور پس از جنگ می‌پردازد و بلا آزمون می داند و دنیا را پوشیده از بلا. او در بخش دیگری از مقاله خود می‌نویسد:« بلازدگان اما فقط در دایره آزمایش گرد نیامده‌اند، بیش از آن‌ها دیگران که بیرون این دایره اند آزموده می شوند

در بیستمین و ششمین شماره ماهنامه فرهنگی-اجتماعی «مهروماه» همچنین گزارشی از حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با عنوان «با غم شما دل های ما پر از غم شد» منتشر شده است. در این گزارش به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید و همچنین نشست رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان کرمانشاه پرداخته شده است.

در بیستمین و ششمین شماره ماهنامه فرهنگی-اجتماعی «مهروماه» به سخنان رئیس جمهوری نیز در جلسه هیت دولت نیز تاکید شده است. در این جلسه دکتر روحانی هلال احمر را در زمینه کمک رسانی مرجع اصلی عنوان کرده است، موضوعی که به عنوان تیتر سخنان رئیس جمهور در نشریه مهروماه انتخاب شده است.

در ادامه مطالب، گزارش‌هایی از بازدید حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به همراه حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان نیز منتشر شده است.

همچنین در این شماره نشریه پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر به جوانان عضو تیم سحر نیز باز نشر شده است.

مقاله‌ای از علی‌سمیعی با عنوان « هلال‌احمر همراه و امین مردم » منتشر شده؛ در این مقاله نویسنده اعتماد مردم را مهم ترین ثروت هلال‌احمر عنوان کرده است.

از دیگر آثار منتشرشده در این شماره می توان به «چشم امید همه به هلال احمر » ، «قلب هنرمندان برای کرمانشاه لرزید »، «موج خیرخواهی در فضای مجازی » اشاره کرد. همچنین «حُرمت ربا» عنوان مطلبی است که به بررسی آثار اجتماعی ربا از منظر علامه طباطبایی پرداخته است.

مطالبی با عنوان‌های«شاعرانگی های روحانی»، «چه گفت با که گفت و از کجا بود؟»، «آمریکایی های ضد آمریکایی»، « زشتی زدایی های ماهواره ای» از دیگر مواردی است که در این شماره به چاپ رسیده است.

یک جمله تاثیرگذار درباره زلزله زدگان کرمانشاه فراخوانی است که در صفحه پایانی این نشریه اعلام شده است . در این فراخوان از مخاطبان در خواست شده است تا جملات تاثیر گذار خود را در مورد زلزله به نشریه مهروماه ارسال کنند.

گفتنی است این شماره از نشریه «مهروماه» در 112 صفحه منتشر شده است. نشریه مهروماه زیر نظر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر منتشر می‌شود.

لینک دریافت فایل نشریه : 

http://www.nvhelal.ir/News/62546/%D8%A8%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D8%B4%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D8%A7%D9%87

 

12/14/2017 10:59:17 AM
آخرین اخبار