S
Header
کد خبر : 62528
آیت الله حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه علمیه قم

حضور موثر جمعیت هلال احمر در همدردی با زلزله زدگان ارزنده بود

سرویس اخبار
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: حضور موثر جمعیت هلال احمر در کنار سپاه و ارتش و روحانیت در همدردی با زلزله زدگان ارزنده بود.
شنبه 4 آذر 1396 ساعت 20:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
حضور موثر جمعیت هلال احمر در همدردی با زلزله زدگان ارزنده بود عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: حضور موثر جمعیت هلال احمر در کنار سپاه و ارتش و روحانیت در همدردی با زلزله زدگان ارزنده بود. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/11/201711100042917864_Thum.jpg حضور,موثر,جمعیت,هلال,احمر,در,همدردی,با,زلزله,زدگان,ارزنده,بود nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به نقل از تارنمای  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در تماس تلفنی از زحمات جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور تقدیر کرد.

وی در این تماس اظهار کرد: از همه افرادی که در کمک به آسیب دیدگان و زلزله زدگان تلاش و فداکاری کردند و از نیروهایی که در کرمانشاه به خدمت پرداختند و هم به ویژه از تلاش دکتر گل فشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم که از شهر اهل بیت(ع) برای همدردی به منطقه رفته اند قدردانی می کنیم.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: حضور موثر جمعیت هلال احمر در سپاه و ارتش و روحانیت در همدردی با زلزله زدگان ارزنده بود.

وی تصریح کرد: با همت والا باید تسلی بخش مردم حادثه دیده در این رویداد تلخ باشیم شرایط سختی است همه باید به کمک به هم بپردازیم تا این آسیب ها تمام شود.

امام جمعه قم گفت: از کسانی که همواره در غم و شادی مردم شریک بوده اند و با حضور پررنگ در این حادثه باعث کاهش آلام مردم می شوند در واقع مایه دلگرمی مردم است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه عنوان کرد: مرجعیت در کنار مردم است پیام مراجع در مورد وجوهات شرعیه یک نوع همدلی کاملی را نشان می دهد ما امیدواریم با اعلام نیازهای منطقه و مشارکت های مردمی بتوانیم در جهت پشت سر گذاشتن آسیب ها نقشی کوچک ایفاء کنیم.

 

11/25/2017 8:21:37 PM
آخرین اخبار