S
Header
کد خبر : 62505
نماینده ویژه مقام معظم رهبری در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه

برقراری نظم، انضباط و امنیت مهمترین نیاز، برای تسریع در روند خدمت رسانی است

سرویس اخبار
نماینده ویژه مقام معظم رهبری در جریان بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: برقراری نظم، انضباط و امنیت مهمترین نیاز، برای تسریع در روند خدمت رسانی به زلزله زدگان است.
سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 15:17
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برقراری نظم، انضباط و امنیت مهمترین نیاز، برای تسریع در روند خدمت رسانی است نماینده ویژه مقام معظم رهبری در جریان بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: برقراری نظم، انضباط و امنیت مهمترین نیاز، برای تسریع در روند خدمت رسانی به زلزله زدگان است. http://media.nvhelal.ir//Image/2017/11/201711100224545371_Thum.jpg برقراری,نظم،,انضباط,و,امنیت,مهمترین,نیاز،,برای,تسریع,در,روند,خدمت,رسانی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده ویژه مقام معظم رهبری به همراه حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی نماینده مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان، صبح امروز پس از ورود به کرمانشاه، با بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی پس از بازدید هوایی وارد منطقه زلزله شد و از نزدیک وضعیت مردم مصیبت دیده و میزان خسارات وارد شده به منطقه را بررسی کرد‌.
در ادامه این سفر نماینده ویژه رهبر انقلاب در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، خیابان ها، خانه های تخریب شده، اردوگاههای ایجاد شده از سوی دستگاه های خدمات رسان و بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب بازدید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی در این بازدیدها از نزدیک در جریان کمبودها، نیازها و انتقادات مردم قرار گرفت و پای درد دل مردم نشست و بر تسریع روند خدمات رسانی به امدادگران تاکید کرد.

نماینده ویژه مقام معظم رهبری همچنین در گفتگو با خبرگزاری ها با تقدیر از همکاری همه دستگاه های خدمات رسان به منظور تلاش برای برقراری شرایط عادی معیشت مردم بر وجود انضباط و امنیت در مناطق زلزله زده تاکید و خاطرنشان کرد : نیروهای نظامی و انتظامی می بایست با تلاش مضاعف و بیش از پیش سبب ایجاد شرایطی منظم و پایدار به منظور توزیع سریع و به موقع اقلام و ملزومات ضروری و امدادی از سوی امدادگران و نجاتگران در بین زلزله زدگان شود.
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان نیز در این بازدیدها با اشاره به اینکه میزان تخریب و خسارات در مناطق مختلف استان متفاوت است؛ افزود: اقدامات و رسیدگی های اولیه در خصوص زلزله زدگان انجام شده است لکن برای بازگشت به شرایط عادی منطقه تلاش و هاهنگی بیشتری لازم است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با تاکید بر اینکه مناطق زلزله زده کنونی در دوران جنگ تحمیلی نیز از آسیب و بمباران دشمن در امان نبوده و متحمل رنج فراوان شده است؛ تصریح کرد: همه باید تلاش کنند تا در آستانه زمستان و فصل سرما زلزله زدگان این نقطه از کشور به خصوص در مناطق روستایی که کمتر مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است متحمل رنج و درد نشوند.
همچنین در ادامه هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری از مناطق زلزله زده ازگله، ثلاث باباجانی، کرند غرب و دشت ذهاب با بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر بازدید کردند.
یادآور میشود حجت الاسلام و المسلمین زاهدی معاون فرهنگی و امور استان های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و همچنین حجج اسلام الیاسی، عربیان و حسن آبادی مسیولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان در این هیئت حضور داشتند.

11/14/2017 3:17:12 PM
آخرین اخبار