S
Header
            مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد            
کد خبر : 62118
نماینده رهبر فرزانه انقلاب در هلال احمر

محبت ، لازمه تثبیت و بقای معارف دینی است

سرویس اخبار
دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:52
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
محبت ، لازمه تثبیت و بقای معارف دینی است http://media.nvhelal.ir//Image/2016/10/201610102557384548_Thum.jpg محبت,،,لازمه,تثبیت,و,بقای,معارف,دینی,است nvhelal

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، در جمع مدیران و کارکنان ستادی هلال احمر عشق و محبت به خداوند و اهل بیت علیهم السلام را یک اصل در خطوط اصلی دین دانست و افزود: مومن پس از معرفت و شناخت پروردگار، باطناً و قلباً محبت الهی را در خود می پروراند. چرا که آن، لازمه و مکمل شناخت واقعیت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزّی  با تبیین نقش محبت در تحکیم و ماندگاری معارف اسلامی، خاطرنشان کرد : گرایش به حق و نزدیک شدن به سیره اهل بیت علیهم السلام جز با عشق و محبت واقعی و پیوند عمیق قلبی و عاطفی امکان پذیر نیست.

وی در ادامه به برگزاری مجالس عزای حسینی از سوی اقشار مختلف مردم در محرم اشاره کرد و افزود: اگر چه چنین جلساتی سبب آشنا شدن و شناخت انسان با جانفشانی های 72 شهید کربلا و متذکر شدن درس های این مکتب بزرگ تاریخ می شود، اما این شناخت بدون پیوند عاطفی و محبت کامل نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معزّی در همین زمینه با اشاره به دو محور اصلی زیارت عاشورا تصریح کرد:
آنچه در فرازهای این زیارت خوانده می شود هم پیرامون دو محور تولی و تبری است که این خود به اهمیت دوستی با اهل بیت تأکید می کند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر تصریح کرد: در سیره ائمه اطهار علیهم السلام حکومت بر دلها و بر پایه دوستی و محبت به وضوح دیده می شود که این خود بزرگترین مرجع برای الگوپذیری ماست.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با تأکید بر اینکه بدون عنصر محبت نمی توان در تثبیت دین و معارف دینی موثر بود افزود: اوج محبت به اهل بیت ، در صحنه ی کربلا و حفظ لحظات ناب عشق به خدا و فداکاری های مردان الهی در آن روز است که برای جریان بزرگ تشیع و بشریت به یادگار گذاشته شده است.

10/24/2016 7:52:32 PM
آخرین اخبار