S
Header
            برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین            
کد خبر : 62042
در همایش "بسیجی دیروز، امدادگر امروز":

تقدیر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت از نیروهای امدادگر حاضر در فاجعه منا/ امدادرسانی نیروهای امدادی ایران در حادثه منا بسیار مطلوب بود

سرویس اخبار
نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با تقدیر از عملکرد نیروهای جمعیت هلال احمر در مراسم حج و همچنین عتبات عالیات تصریح کرد: باید از تک تک نیروهای امدادگر که در فاجعه منا در سال گذشته با سختی های  فراوان به دنبال جست و جوی اجساد بودند و به مصدومان و حادثه دیدگان این فاجعه امدادرسانی کردند، تقدیر و تشکر کنم.
دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 09:12
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تقدیر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت از نیروهای امدادگر حاضر در فاجعه منا/ امدادرسانی نیروهای امدادی ایران در حادثه منا بسیار مطلوب بود نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با تقدیر از عملکرد نیروهای جمعیت هلال احمر در مراسم حج و همچنین عتبات عالیات تصریح کرد: باید از تک تک نیروهای امدادگر که در فاجعه منا در سال گذشته با سختی های  فراوان به دنبال جست و جوی اجساد بودند و به مصدومان و حادثه دیدگان این فاجعه امدادرسانی کردند، تقدیر و تشکر کنم. http://media.nvhelal.ir//Image/2016/09/201609102042497321_Thum.jpg تقدیر,نماینده,ولی,فقیه,در,سازمان,حج,و,زیارت,از,نیروهای,امدادگر,حاضر,در,فاجعه,منا/,امدادرسانی,نیروهای,امدادی,ایران,در,حادثه,منا,بسیار,مطلوب,بود nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر در همایش "بسیجی دیروز امدادگر امروز" که به همت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر برگزار شده بود، گفت: اگر فداکاری شهدا نبود امروز شاهد امنیت،‌ رشد و شکوفایی ایران اسلامی نبودیم.

وی افزود: در دوران آغازین جنگ در کشور با کمترین امکانات و در شرایطی که تجهیزات نظامی کافی را در اختیار نداشتیم با دلاوری های جوانان کشور موفق شدیم در جبهه جنگ موفق عمل کرده و به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با بیان اینکه بسیجیان ایرانی اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد، اظهار کرد: با رشادت ها وجوانمردی های جوانان ایرانی حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد و مردم ایران افتخار بزرگی را در ایام جنگ رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر ادامه داد: در ایام جنگ تحمیلی از تمامی اقشار جامعه از پزشک گرفته تا بسیجی در جبهه حضور پیدا کرده و از خاک کشور دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به شهادت دو پزشک هلال احمر در فاجعه منا تصریح کرد: دو پزشک هلال احمر در میان شهدای منا بوده و این نشان دهنده آن است که خدمت کردن هیچ گاه زمان نداشته است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر افزود: عباسعلی جوزی به عنوان پزشک هلال احمر از جمله بسیجیان و جانبازان کشور به شمار می رفت که در مکه برای خدمت رسانی حاضر شد و در فاجعه منا جان خود را از دست داد.

وی با تاکید بر نگاه تعالی گونه اسلام به موضوع جنگ اذعان کرد: اسلام به دنبال تعالی انسانها بوده و هیچ گاه به عنوان یک اصل به موضوع جنگ نگاه نکرده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت هدف اسلام از جنگیدن را نجات بشریت دانست و گفت: هر زمان که بحث نجات انسانها مطرح بوده به مقوله جنگ نگاه شده و باید ما نیز اکنون در موضوعاتی از قبیل جنگ با چنین نگاهی به مسئله توجه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: آنچه در آیات قرآن آمده است تاکید به موضوع جنگ با نگاه عدالت محوری است و ویژگی دیگر جنگ از نگاه قرآن مسئله انسانی بودن جنگ است.

جت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر با اشاره به جوانمردی های بسیجیان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: با وجود توطئه های کشور عراق و استفاده آن کشور از سلاح شیمیایی هیچ گاه بسیجیان ایرانی در ایام جنگ از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و در کنار آن مناطق مسکونی را نیز هدف قرار ندادند.

وی با تقدیر از عملکرد نیروهای جمعیت هلال احمر در مراسم حج و همچنین عتبات عالیات تصریح کرد: نیروهای مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه و عراق همواره با سختیهای بسیاری به مردم خدمت رسانی کرده اند و عملکرد آنها همیشه برای ما قابل قبول بوده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج وزیارت با اشاره به شرایط دشوار حاجیان ایرانی در حج سال گذشته خاطر نشان کرد: متاسفانه در حج سال گذشته در حادثه مسجد الحرام و همچنین منا شاهد سختیهای بسیار مردم بودیم اما با تلاش و کوشش نیروهای امدادی تا حدودی وضعیت حجاج ایرانی بهبود پیدا کرد.

 

9/26/2016 9:12:01 AM
آخرین اخبار