S
Header
            هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است            
کد خبر : 61924
نماینده ولی فقیه در هلال احمر

امداد و نجات قلب هلال احمر است/ارزش کار امدادگران قیمت ندارد

سرویس اخبار
حجت الاسلام و المسلمین معزی در بازدید از پایگاه های امداد و نجات بین شهری و جاده ای استان های البرز، زنجان و قزوین در هفتمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، اظهار کرد: معتقدم امسال هلال احمر طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را خوب شروع کرده و اطلاع رسانی خوبی در این مورد صورت گرفته است. وی تاکید کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به‌طوری که هر اندازه این موضوع را بین مردم گسترش دهیم نتیجه مطلوب آن را در کاهش بروز حوادث و تصادفات جاده ای خواهیم دا
شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 11:40
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
امداد و نجات قلب هلال احمر است/ارزش کار امدادگران قیمت ندارد حجت الاسلام و المسلمین معزی در بازدید از پایگاه های امداد و نجات بین شهری و جاده ای استان های البرز، زنجان و قزوین در هفتمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، اظهار کرد: معتقدم امسال هلال احمر طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را خوب شروع کرده و اطلاع رسانی خوبی در این مورد صورت گرفته است. وی تاکید کرد: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به‌طوری که هر اندازه این موضوع را بین مردم گسترش دهیم نتیجه مطلوب آن را در کاهش بروز حوادث و تصادفات جاده ای خواهیم دا http://media.nvhelal.ir//Image/2016/04/201604109037330480_Thum.jpg امداد,و,نجات,قلب,هلال,احمر,است/ارزش,کار,امدادگران,قیمت,ندارد nvhelal

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: اطلاع رسانی باید حساب شده باشد به طوری که زمان، مکان و نوع کار در آگاهی بخشی به مردم رعایت شود و برای انتقال پیام‌های آموزشی از رسانه های به‌ویژه رادیو، تلوزیون، سایت‌های متعدد و بروشورها بهره گرفته و برای ارتقا اطلاع رسانی تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه جاده تهران – کرج و مسیر چالوس بسیار پر تردد است و راه داری و پلیس راهنمایی در مسیر حضور دارد، تصریح کرد: مردم باید از وضعیت جاده‌ها، نحوه رانندگی ایمن و وضعیت وسیله نقلیه خود برای کاهش سوانح جاده‌ای آگاه باشند، همچنین نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر نیز در پایگاه‌های امداد و نجات مستقر هستند و در مسیر جاده می‌توانند در تحقق این مهم نقشی چشمگیر ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: آرم هلال‌احمر و لباس فرم امدادگران برای مردم آرامش بخش بوده و در زمان حادثه از نظر روانی در روحیه حادثه‌دیدگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امداد و نجات قلب هلال احمر است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر افزود: امداد و نجات قلب هلال‌احمر و سازمان برجسته این جمعیت محسوب می‌شود و که در یک سال اخیر با رشد و ارتقا امدادرسانی مواجه بوده ایم و امیدواریم با جهشی تکامل یافته همچنان به مسیر خود برای پیش برد اهدافش پیش رود.

وی با اشاره به سخن پیامبر کرم(ص) مبنی برویژگی برترین انسان‌ها، گفت: کسی که سود بیشتری به مردم برساند برترین انسان‌ها است و همدلی، همزبانی، مهربانی و دستگیری از مردم مهم‌تر از امکانات مادی بوده و ارزشی فراتر از ارزش مادی دارد و حضور امدادگران در ایام نوروز به دور از خانواده گویای صادق این واقعیت است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی ادامه داد: ارزش کار امدادگران قابل قیمت‌گذاری نیست و باقیات و صالحاتی است که از جانب خداوند مورد پاداش قرار خواهد گرفت.

در ادامه این بازدید و گفت گو های صمیمانه نماینده با اعضای حاضر در پایگاه امداد دو نجات بین شهری ؛

وی اظهار کرد: جمعیت هلال‌احمرتنها جمعیتی است که هیچ جریان سودجویانه ای در آن وجود ندارد و اعضای جوان آن بدون هیچ چشم‌داشتی در انواع حوادث طبیعی و غیرطبیعی با سرعت برای نجات و کمک به حادثه‌دیگان می پردازند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع ۳۳ حادثه در کشور، اذعان کرد: در حوادث مختلفی که در کشور به وقوع می‌پیوندد هلال‌احمر باید جمعیتی باشد که در اولین فرصت به دادرسی انسان های حادثه دیده برسد.

200026554/17/2016 11:25:53 AMhttp://hview.netiran.ir/Media//Image/2016/04/201604102811249086_Thum.jpg

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای امدادرسان خود را بر پایه ایمان قرار داده و با لذت انگیزه شجاعت و ایثارگری کشور را بسازند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی به لزوم ارتقا آموزش اشاره کرد و گفت: با آموزش‌های نوین و به‌روز امدادرسانی در کنار افزایش امکانات و تجهیزات می توان به شتاب حرکت و کوشش هلال‌احمر معنا بخشد، چراکه طبق فرهنگ دینی خود باید در مسابقه پیشی‌گرفتن از خیر بکوشیم.

وی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ وقف اظهار کرد: خیرین می‌توانند با ورود به عرصه امداد و نجات و کمک در تبدیل کانکس‌های امدادی به به ساختمان در نجات جان مردم سهیم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در جریان بازدیدهای نوروزی خود از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای صبح امروز(دوم فروردین) از پایگاه‌های شهدای گلسار استان البرز – ساوجبلاغ، پایگاه امداد و نجات ابهر استان زنجان و شهید محمدجعفر خانی قزوین بازدید کرد.

4/2/2016 11:40:43 AM
آخرین اخبار