S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 65390

قدردانی معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه، کشور و کار از خدمات امدادگران هلال‌احمر

سرویس اخبار
معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور، راه و شهرسازی، کار و تعاون و رفاه اجتماعی در تماس‌هایی جداگانه با رئیس جمعیت از خدمات امدادگران هلال‌احمر در طرح نوروزی، تشکر و قدردانی کردند.
جمعه 4 فروردین 1402 ساعت 12:10
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
قدردانی معاون اول رئیس جمهور و وزرای راه، کشور و کار از خدمات امدادگران هلال‌احمر معاون اول رئیس جمهور، وزرای کشور، راه و شهرسازی، کار و تعاون و رفاه اجتماعی در تماس‌هایی جداگانه با رئیس جمعیت از خدمات امدادگران هلال‌احمر در طرح نوروزی، تشکر و قدردانی کردند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/03/202303104306019973_Thum.jpg قدردانی,معاون,اول,رئیس,جمهور,و,وزرای,راه،,کشور,و,کار,از,خدمات,امدادگران,هلال‌احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ دکتر مخبر در تماس تلفنی با دکتر کولیوند در جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر که به صورت برخط در حال برگزاری بود، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، از امدادگران جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی ١۴٠١ قدردانی کرد.

وی گفت: سال نو را به امدادگران جمعیت هلال‌احمر تبریک و تهنیت عرض می‎کنم. از تلاش امدادگران در حوادث و اتفاقات، تشکر می‎کنم که با جسارت، شجاعت و دلسوزی، در بحرا‌ن‌ها حاضر شدند. دعا می‎کنم امسال کمترین حوادث برای کشور اتفاق بیفتد، هرچند که با تعهد امدادگران، در سال گذشته با کمترین خسارت، اتفاقات را پشت سر گذاشتیم. همچنین از امدادگران جمعیت هلال‌احمر برای کارها و حضور پرشورشان، در حوادث خارج از کشور نیز که باعث مباهات جمهوری اسلامی است، تشکر می‎کنم.

همچنین وزرای کشور، راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تماس‌هایی جداگانه با رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد نوروزی که به صورت برخط برگزار شد از زحمات امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت برای خدمت به مردم در طرح‌های نوروزی، قدردانی کردند.
احمد وحیدی، وزیر کشور، در این تماس تلفنی گفت: سال نو را به امدادگران جمعیت هلال‌احمر تبریک می‌گویم. با وجود شما عزیزان، خیال همه مسافران راحت است، چراکه شما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در جاده‌ها حضور دارید. برای حضور پرشورتان از شما، رئیس جمعیت هلال‎احمر و خانواده‌هایتان که با شما همراهند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
صولت مرتضوی، وزیر رفاه، تامین‌اجتماعی و کار هم در تماس تلفنی خود گفت: سال نو را به همه امدادگران جمعیت هلال‌احمر تبریک می‎گویم و از تلاش‌ها و رشادت‌های آنها تشکر می‎کنم. امدادگران جمعیت هلال‌احمر به جای حضور در جمع خانواده، در کنار مردم هستند، آن‎ها خدمتگزاران خوب و صادقی برای مردم‌اند و برای صحت و سلامت مردم در سفرهای نوروزی تلاش می‌کنند.
مهرداد بذرباش، وزیر راه و شهرسازی نیز در تماس دیگری ضمن تبریک حلول ماه رمضان و فرا رسیدن بهار طبیعت به امدادگران جمعیت هلال‎احمر، افزود: در ایام تعطیل که همه مردم، مشغول استراحت‌اند، امدادگران جمعیت هلال‌احمر استراحت ندارند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند. امیدوارم خداوند پاداش شایسته‌ای را به امدادگران، جوانان داوطلبان، رئیس و مدیران این جمعیت، اعطا کند.
وی افزود: از امدادگران جمعیت هلال‌احمر می‌خواهم که در روزهای باقی‌مانده، پرتوان فعالیت کنند تا عیدی، پر از آرامش، خوب، خاطره‌انگیز و کم‎تصادف به مردم تقدیم شود. از خانواده‎های امدادگران هم تشکر می‎کنم و از شما درخواست دارم تا ما را از دعای خیر خود محروم نکنید.

3/24/2023 12:10:00 PM
آخرین اخبار