S
Header
کد خبر : 65369

اعیاد شعبان، یادآور رشادت های پاسداران و جانبازان ایران اسلامی

سرویس یادداشت
فرارسیدن شعبان المعظم و اعیاد بزرگ و فرخنده این ماه عزیز و نورانی، یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری های پاسداران و جانبازانی است که در راه حفظ و حراست از ایران اسلامی جانفشانی کردند و سروقامتانی که با ایستادگی خویش، توطئه ها و خواب شوم دشمنان را برای این مرز و بوم به نابودی کشاندند.
جمعه 5 اسفند 1401 ساعت 08:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
اعیاد شعبان، یادآور رشادت های پاسداران و جانبازان ایران اسلامی فرارسیدن شعبان المعظم و اعیاد بزرگ و فرخنده این ماه عزیز و نورانی، یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری های پاسداران و جانبازانی است که در راه حفظ و حراست از ایران اسلامی جانفشانی کردند و سروقامتانی که با ایستادگی خویش، توطئه ها و خواب شوم دشمنان را برای این مرز و بوم به نابودی کشاندند. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302109397571878_Thum.jpg اعیاد,شعبان،,یادآور,رشادت,های,پاسداران,و,جانبازان,ایران,اسلامی nvhelal

این روزهای مبارک و گرامی و ایام ولادت‌‌ سید و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام)، امام سجاد (علیه السلام) و نیز میلاد ستارگان تابناک خاندان امامت؛ ابوالفضل العباس (علیه السلام)، فرصت مغتنمی است تا با بهره مندی از ایام پرفضلیت رجب، شعبان و رمضان و در سایه عبادات خاصه، روح را جلا و تعالی بخشید.

این ایام بزرگ بر همه پاسداران و جانبازان به ویژه ایثارگران جمعیت هلال احمر مبارک باد که با رشادت و مردانگی جانانه خویش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخی این سرزمین ثبت و ضبط و ماندگار خواهد بود.

به راستی اقتدار، امنیت و اعتلای ایران اسلامی و حفظ و حراست از آن در برابر بدخواهان دیروز و امروز این مرز و بوم،  مدیون رشادت‌ها و جانبازی های این دلاور مردان و شیر زنانی است  که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و دفاع کردند.

بی تردید قدرشناسی از این عزیزان نه در یک روز خلاصه می شود که وظیفه همگان است تا با تقدیر از این عزیزان و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردی های این بزرگمردان، مسیر نورانی آنان را نیز پاسداری نمایند و چنانچه شهید سرافراز ایران اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح نمود که "ایران، حرم است"، از این حریم حراست و حفاظت نمایند.

بار دیگر فرارسیدن این ایام نورانی را به ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم از خداوند متعال خواستاریم تا توفیق بندگی و عبادت خالصانه عنایت بفرماید.ان شاءالله

پایگاه اطلاع رسانی

حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

 

 

 

2/24/2023 8:31:00 AM
آخرین اخبار