S
Header
کد خبر : 65325
در تماس تلفنى رئیس جمهوری با رئیس جمعیت هلال‌احمر

پیگیرى آخرین وضعیت امدادرسانى و تاکید بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان

سرویس اخبار
رئیس جمهور در تماس تلفنى با رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت امدادرسانى را پیگیری و بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان تاکید کرد.
شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 11:01
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
پیگیرى آخرین وضعیت امدادرسانى و تاکید بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان رئیس جمهور در تماس تلفنى با رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت امدادرسانى را پیگیری و بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2023/02/202302126132881980_Thum.png پیگیرى,آخرین,وضعیت,امدادرسانى,و,تاکید,بر,افزایش,خدمت,رسانى,به,زلزله‌زدگان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دکتر سید ابراهیم رئیسس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های امدادگران در خدمات رسانی به زلزله زدگان خوی، بر شتاب بخشیدن در برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری و تامین سرپناه برای زلزله‌زدگان تاکید کرد.

رئیس جمهور در این گفت‌وگو با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی تاکید کرد: ضروری است با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه، ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری و تأمین مایحتاج مردم با قوت تمام ادامه یابد تا هیچ زلزله‌زده‌ای بدون سرپناه نباشد.

دکتر کولیوند نیز با قدردانی از پیگیری‌های مداوم رئیس جمهوری، گزارشی از آخرین وضعیت روند امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی ارائه کرد و گفت: ۷۱ اردوگاه اسکان موقت در شهرستان خوی ایجاد شده و تا ۱۰۰ اردوگاه افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهاردهم بهمن‌ماه با مشارکت و حضور ۱۱۰۰ امدادگر و نجاتگر در منطقه، ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری در نقاط مختلف برپاشده و بیش از ۱۰۴ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.

 

 

2/4/2023 11:01:54 AM
آخرین اخبار