Print Logo
در تماس تلفنى رئیس جمهوری با رئیس جمعیت هلال‌احمر شنبه 15 بهمن 1401 ساعت 11:01

پیگیرى آخرین وضعیت امدادرسانى و تاکید بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان


رئیس جمهور در تماس تلفنى با رئیس جمعیت هلال احمر، آخرین وضعیت امدادرسانى را پیگیری و بر افزایش خدمت رسانى به زلزله‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، دکتر سید ابراهیم رئیسس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های امدادگران در خدمات رسانی به زلزله زدگان خوی، بر شتاب بخشیدن در برپایی اردوگاه‌های اسکان اضطراری و تامین سرپناه برای زلزله‌زدگان تاکید کرد.

رئیس جمهور در این گفت‌وگو با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی تاکید کرد: ضروری است با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه، ایجاد اردوگاه‌های اسکان اضطراری و تأمین مایحتاج مردم با قوت تمام ادامه یابد تا هیچ زلزله‌زده‌ای بدون سرپناه نباشد.

دکتر کولیوند نیز با قدردانی از پیگیری‌های مداوم رئیس جمهوری، گزارشی از آخرین وضعیت روند امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی ارائه کرد و گفت: ۷۱ اردوگاه اسکان موقت در شهرستان خوی ایجاد شده و تا ۱۰۰ اردوگاه افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهاردهم بهمن‌ماه با مشارکت و حضور ۱۱۰۰ امدادگر و نجاتگر در منطقه، ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری در نقاط مختلف برپاشده و بیش از ۱۰۴ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.