S
Header
            بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است                        شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند/ ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است                        بی‌تفاوتی در برابر جنایات صهیونیست‌ها با اسلام ناب سازگاری ندارد                        فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود                        فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد            
کد خبر : 65283

برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در هلال احمر

سرویس اخبار
مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب و دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح برگزار شد.
دوشنبه 5 دی 1401 ساعت 15:14
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در هلال احمر مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب و دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نمازخانه ساختمان صلح برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2022/12/202212101781137806_Thum.jpg برگزاری,مراسم,عزاداری,شهادت,حضرت,زهرا,(س),در,هلال,احمر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این مراسم که جمع زیادی از مسئولان و کارکنان جمعیت حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بهتاش به تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت صدیقه طاهره (سلام‌الله‌علیها) پرداخت.
وی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) در نزد پروردگار، گفت: حضرت زهرا (س) اسوه دو عالم در اخلاق و انسانیت است. 

 حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بهتاش در ادامه به بیان ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زهرا (س) در سه بخش ارتباط با خدا در عبادت پروردگار، ارتباط با دیگری در احسان و خیرخواهی و ارتباط با خود در حفظ صفات مثبت انسانی پرداخت.
وی در تشریح این موضوع مطلق بودن در اخلاق، عبادت و حفظ صفات مثبت را به معنای فعالیت خالصانه بدون هیچ قیدی و شرطی در عبادت و احسان برشمرد و بر لزوم ترویج این مفهوم در جامعه اسلامی تاکید کرد.
این سخنران مذهبی در بخش دیگر، دیگری خواهی و مقدم‌شمردن دیگری بر خود را از صفات بارز حضرت زهرا (س) دانست و اضافه کرد: امام حسن مجتبى (ع)‌ بارها مشاهده کردند مادرشان همواره براى دیگران دعا مى‌کند و براى خویش، هیچ دعایى نمى‌کند. این نگاه و این سیره به عنوان یک الگو برای فعالیت‌ امدادی محسوب می‌شود و مکتب اهل بیت(ع)، مکتب مهربانی و خیرخواهی برای دیگران است.
در ادامه این مراسم، محمودی، مداح اهل بیت (علیهم السلام) در رسای حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) به مرثیه سرایی و سینه زنی پرداخت.

12/26/2022 3:14:00 PM
آخرین اخبار