S
Header
            توجه به فراگیری آموزش های تخصصی، اعتقادی و فرهنگی امدادگران ضروری است                        دکتر یاسر احمدوند به عنوان مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت منصوب شد                        مسئولیت، یک امانت الهی است، به عهد خود با مردم پایبند باشیم                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به رئیس جمعیت در پی سفر به لبنان                        لباس روحانی، نماد خدمت به مردم است                        اعلام آمادگی کانون‌های طلاب هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به جنگ‌زدگان لبنانی                        ضرورت ترویج روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه                        هلال احمر باید جلودار و پیشرو در خدمتگزاری به جامعه باشد                        شهدا در مسیر و مکتب عاشورا گام برداشتند                        روحانیت باید با خلاقیت و نوآوری به نیازهای جوانان پاسخ دهد            
کد خبر : 64797

نماینده ولی فقیه در هلال احمر درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری (ره) را تسلیت گفت

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال عالم  و مجاهد فرزانه،‌ آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، پیام تسلیتی صادر کرد.
شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:56
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نماینده ولی فقیه در هلال احمر درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری (ره) را تسلیت گفت نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال عالم  و مجاهد فرزانه،‌ آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/11/202111104142373326_Thum.jpg نماینده,ولی,فقیه,در,هلال,احمر,درگذشت,آیت‌الله,مجتهد,شبستری,(ره),را,تسلیت,گفت nvhelal

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی، به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد ارجمند آیت‌الله محسن مجتهد شبستری (ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. وی از تبار عالمان راستین و دانشوران روشن‌اندیش بود که عمر شریف و بابرکت خود را صرف فراگیری معارف دین و ترویج عالمانه و متعهدانه آن کرد.  این عالم جلیل القدر یکی از روحانیون برجسته‌  انقلاب اسلامی بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با رژیم ستمشاهی و طاغوت نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‌دار مسئولیت مهم کشوری گردید.
فقدان این عالم راستین، ضایعه بزرگی برای ایران اسلامی است. خدمات شایسته این بزرگوار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هرگز  فراموش نخواهد شد. تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های آن عالم ارجمند و خدوم در عرصه‌های مختلف و در سالیان متمادی، در یاد فضلای معظم حوزه علمیه و مردم مومن و انقلابی و جوانان ایران اسلامی ماندگار و منشا ثمرات و برکات خواهد بود.

11/20/2021 1:56:16 PM
آخرین اخبار