Print Logo
شنبه 29 آبان 1400 ساعت 13:56

نماینده ولی فقیه در هلال احمر درگذشت آیت‌الله مجتهد شبستری (ره) را تسلیت گفت


نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال عالم  و مجاهد فرزانه،‌ آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی، به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
ارتحال عالم جلیل القدر و مجاهد ارجمند آیت‌الله محسن مجتهد شبستری (ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. وی از تبار عالمان راستین و دانشوران روشن‌اندیش بود که عمر شریف و بابرکت خود را صرف فراگیری معارف دین و ترویج عالمانه و متعهدانه آن کرد.  این عالم جلیل القدر یکی از روحانیون برجسته‌  انقلاب اسلامی بود که عمر شریف خویش را صرف مبارزه با رژیم ستمشاهی و طاغوت نمود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‌دار مسئولیت مهم کشوری گردید.
فقدان این عالم راستین، ضایعه بزرگی برای ایران اسلامی است. خدمات شایسته این بزرگوار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هرگز  فراموش نخواهد شد. تلاش‌های صادقانه و مجاهدت‌های آن عالم ارجمند و خدوم در عرصه‌های مختلف و در سالیان متمادی، در یاد فضلای معظم حوزه علمیه و مردم مومن و انقلابی و جوانان ایران اسلامی ماندگار و منشا ثمرات و برکات خواهد بود.