S
Header
کد خبر : 64713

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی درگذشت علامه حسن زاده آملی (ره) را تسلیت گفت

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره) عالم فرزانه و عارف پارسا پیام تسلیتی صادر کرد.
یکشنبه 4 مهر 1400 ساعت 14:43
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
حجت‌الاسلام والمسلمین معزی درگذشت علامه حسن زاده آملی (ره) را تسلیت گفت نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی (ره) عالم فرزانه و عارف پارسا پیام تسلیتی صادر کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/09/202109100238696217_Thum.jpg حجت‌الاسلام,والمسلمین,معزی,درگذشت,علامه,حسن,زاده,آملی,(ره),را,تسلیت,گفت nvhelal

حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب درگذشت علامه حسن زاده آملی (ره) عالم فرزانه و عارف پارسا را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ارتحال عالم جلیل القدر و عارف پارسا علامه حسن زاده آملی (ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. وی از تبار عالمان راستین و دانشوران روشن‌اندیش بود که عمر شریف و بابرکت خود را صرف فراگیری معارف دین و ترویج عالمانه و متعهدانه آن کرد. این فقیه جلیل القدر از برجسته‌ترین اندیشمندان اسلامی بود که در حوزه‌های مختلف علمی از فقه و فلسفه و اخلاق تا ریاضیات و نجوم و ادبیات فارسی و عربی صاحب آثار و تالیفات گرانسنگی بود و کارنامه درخشان و پر باری از خود به یادگار گذاشت.

فقدان عارف واصل، علامه حسن زاده آملی (ره) ضایعه بزرگی برای جهان اسلام است . اینجانب این ضایعه را به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، جامعه دانشگاهیان و حوزویان و بیت معزز ایشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن اندیشمند پارسا رحمت و مغفرت و حشر در زمره صابران و صالحان مسئلت می‌نمایم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

9/26/2021 2:43:17 PM
آخرین اخبار