S
Header
            هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد                        هلال احمر در بحران های کشور نقش حیات بخشی دارد                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمراز پایگاه‌ امداد و نجات سرعین                        مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت در هلال‌احمر است            
کد خبر : 64541
در دیدار با رئیس سازمان امدادونجات خراسان شمالی تاکید شد

تاکید بر حمایت مجلس از هلال‌ احمر

سرویس اخبار
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ شمالی گفت: سازمان امداد و نجات با فعالیت چشم‌گیر در طرح نوروزی و غربال‌گری مسافران توانست درراستای حمایت از سلامت مردم قدم‌های مهمی بردارد.
دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
تاکید بر حمایت مجلس از هلال‌ احمر رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ شمالی گفت: سازمان امداد و نجات با فعالیت چشم‌گیر در طرح نوروزی و غربال‌گری مسافران توانست درراستای حمایت از سلامت مردم قدم‌های مهمی بردارد. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/04/202104102662550651_Thum.jpg تاکید,بر,حمایت,مجلس,از,هلال‌,احمر nvhelal

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط‌عمومی سازمان امداد و نجات، سید محمد پاک‌ مهر در دیدار با ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات، به نقش‌آفرینی موثر امدادگران در حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: اعضای بی‌ادعای جمعیت هلال‌ احمر با تلاش خستگی ‌ناپذیر خود تبدیل به چشم‌امید مردم شده‌اند.

 پاک ‌مهر رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌شمالی و معاون ‌امداد این استان نیز حضور داشتند ادامه داد: سازمان امداد و نجات با فعالیت چشم‌گیر در طرح نوروزی و غربال‌گری مسافران توانست درراستای حمایت از سلامت مردم قدم‌های مهمی بردارد. مجلس شورای اسلامی از وظایف خطیر هلال‌احمر آگاه است و حمایت از این جمعیت را ضروری می‌داند.

 مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مجلس از هلال‌احمر گفت: پشتیبانی نمایندگان مردم در مجلس از هلال‌احمر زمینه‌ ساز تقویت قوای این جمعیت و حضور به‌ موقع در بحران‌هاست.

 ولی‌پور در ادامه به حضور امدادگران در حوزه‌ مقابله با کرونا اشاره کرد و از کنترل بهداشتی ۲۰۰هزار و ۸۱ نفر از مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی رسمی خبر داد.

 وی مطرح کرد: کنترل بهداشتی مسافران از ٢٠ اسفندماه کلید خورده و در این مدت ۳۱ هزار و ۵۵۸ تست فوری و ۱۰۰۲۸ تست پی‌سی‌آر از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده و ۵۵ نفر از مسافران نیز به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.

 

4/26/2021 4:40:20 PM
آخرین اخبار