Print Logo
در دیدار با رئیس سازمان امدادونجات خراسان شمالی تاکید شد دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 16:40

تاکید بر حمایت مجلس از هلال‌ احمر


رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌ شمالی گفت: سازمان امداد و نجات با فعالیت چشم‌گیر در طرح نوروزی و غربال‌گری مسافران توانست درراستای حمایت از سلامت مردم قدم‌های مهمی بردارد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط‌عمومی سازمان امداد و نجات، سید محمد پاک‌ مهر در دیدار با ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات، به نقش‌آفرینی موثر امدادگران در حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: اعضای بی‌ادعای جمعیت هلال‌ احمر با تلاش خستگی ‌ناپذیر خود تبدیل به چشم‌امید مردم شده‌اند.

 پاک ‌مهر رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین صادقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌شمالی و معاون ‌امداد این استان نیز حضور داشتند ادامه داد: سازمان امداد و نجات با فعالیت چشم‌گیر در طرح نوروزی و غربال‌گری مسافران توانست درراستای حمایت از سلامت مردم قدم‌های مهمی بردارد. مجلس شورای اسلامی از وظایف خطیر هلال‌احمر آگاه است و حمایت از این جمعیت را ضروری می‌داند.

 مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد و نجات نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های مجلس از هلال‌احمر گفت: پشتیبانی نمایندگان مردم در مجلس از هلال‌احمر زمینه‌ ساز تقویت قوای این جمعیت و حضور به‌ موقع در بحران‌هاست.

 ولی‌پور در ادامه به حضور امدادگران در حوزه‌ مقابله با کرونا اشاره کرد و از کنترل بهداشتی ۲۰۰هزار و ۸۱ نفر از مسافران ورودی به کشور در مبادی مرزی رسمی خبر داد.

 وی مطرح کرد: کنترل بهداشتی مسافران از ٢٠ اسفندماه کلید خورده و در این مدت ۳۱ هزار و ۵۵۸ تست فوری و ۱۰۰۲۸ تست پی‌سی‌آر از مسافران مشکوک به کرونا گرفته شده و ۵۵ نفر از مسافران نیز به صورت موقت قرنطینه شده‌اند.