S
Header
کد خبر : 64432
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان

رهبری امام راحل و ایمان ملت، ماندگاری انقلاب را رقم زده است

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رهبری امام راحل، ایمان و انگیزه ملت ولایت­مدار موجب ماندگاری انقلاب در برابر دشمنان شده است.
سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 15:57
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
رهبری امام راحل و ایمان ملت، ماندگاری انقلاب را رقم زده است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رهبری امام راحل، ایمان و انگیزه ملت ولایت­مدار موجب ماندگاری انقلاب در برابر دشمنان شده است. http://media.nvhelal.ir//Image/2021/02/202102101253425061_Thum.jpg رهبری,امام,راحل,و,ایمان,ملت،,ماندگاری,انقلاب,را,رقم,زده,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری در وبینار آموزشی تبیین گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر بر سرگذشت 40 ساله انقلاب، واقعیت امروزانقلاب، مهمترین پیش‌نیاز گام دوم و توصیه‌های هفت گانه گام دوم اشاره کرد و افزود: ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب مردمی است که بدون خیانت به آرمانهایش یک چله‌ی پر‌افتخار را پشت سر گذاشته است.
وی به اهمیت این انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: از میان ملت­های زیر ستم کمتر ملتی به انقلاب اقدام می کند و از میان این ملت های به خواسته نیز کمتر ملتی آرمان­های آن را حفظ می کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: صیانت انقلاب اسلامی از کرامت خود و اصالت شعارهایش و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله حیات خود از مهمترین ویژگی های بارز آن است.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری ادامه داد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی از مراحل سه گانه انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.
وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی آغازگر عصر جدید در دنیاست که طرح دین و دنیا در کنار هم، شکستن چهارچوب‌های قدرت جهانی و اثبات کهنگی کلیشه‌های نظم جهانی از ویژگی های این انقلاب است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، طرح دین و دنیا در کنار هم، شکستن چهارچوب‌های قدرت جهانی و اثبات کهنگی کلیشه‌های نظم جهانی را از ویژگی های انقلاب اسلامی در عصر جدید بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی پدیده ای زنده و با اراده است، اظهارداشت: گویای این مهم، انعطاف و آماده تصحیح خطاها بودن، عکس العمل مثبت به نقدها و عدم رکود بعد از نظام سازی است.
وی، جوانمردی، مروت انقلابی، صداقت،دامنه عمل جهانی و منطقه‌ای و حضور در کنار مظلومان جهان را از ویژگی ها و ره آورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
وبینار آموزشی تبیین گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر با همکاری مشاور امور بانوان و معاون جوانان هلال احمر استان با حضور تمامی همکاران برگزار شد.

2/9/2021 3:57:43 PM
آخرین اخبار