Print Logo
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان سه‌شنبه 21 بهمن 1399 ساعت 15:57

رهبری امام راحل و ایمان ملت، ماندگاری انقلاب را رقم زده است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رهبری امام راحل، ایمان و انگیزه ملت ولایت­مدار موجب ماندگاری انقلاب در برابر دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نصیری در وبینار آموزشی تبیین گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر بر سرگذشت 40 ساله انقلاب، واقعیت امروزانقلاب، مهمترین پیش‌نیاز گام دوم و توصیه‌های هفت گانه گام دوم اشاره کرد و افزود: ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب مردمی است که بدون خیانت به آرمانهایش یک چله‌ی پر‌افتخار را پشت سر گذاشته است.
وی به اهمیت این انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: از میان ملت­های زیر ستم کمتر ملتی به انقلاب اقدام می کند و از میان این ملت های به خواسته نیز کمتر ملتی آرمان­های آن را حفظ می کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: صیانت انقلاب اسلامی از کرامت خود و اصالت شعارهایش و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله حیات خود از مهمترین ویژگی های بارز آن است.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری ادامه داد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی از مراحل سه گانه انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود.
وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی آغازگر عصر جدید در دنیاست که طرح دین و دنیا در کنار هم، شکستن چهارچوب‌های قدرت جهانی و اثبات کهنگی کلیشه‌های نظم جهانی از ویژگی های این انقلاب است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، طرح دین و دنیا در کنار هم، شکستن چهارچوب‌های قدرت جهانی و اثبات کهنگی کلیشه‌های نظم جهانی را از ویژگی های انقلاب اسلامی در عصر جدید بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نصیری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی پدیده ای زنده و با اراده است، اظهارداشت: گویای این مهم، انعطاف و آماده تصحیح خطاها بودن، عکس العمل مثبت به نقدها و عدم رکود بعد از نظام سازی است.
وی، جوانمردی، مروت انقلابی، صداقت،دامنه عمل جهانی و منطقه‌ای و حضور در کنار مظلومان جهان را از ویژگی ها و ره آورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
وبینار آموزشی تبیین گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر با همکاری مشاور امور بانوان و معاون جوانان هلال احمر استان با حضور تمامی همکاران برگزار شد.