S
Header
            فعالیت جوانان در جمعیت از مصادیق مسئولیت‌پذیری در جامعه است/ خدمات‌ جوانان عضو هلال احمر به جامعه، برآمده از آموخته‌های دینی آنان است                        بر ضرورت توجه به اسناد بالادستی در برنامه‌ریزی‌ها تاکید کرد                        قدردانی از برگزارکنندگان محافل قرآنی در جمعیت هلال احمر                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر یه مناسبت فرا رسیدن عید فطر                        هویت بخشی به جوانان یکی از وظایف سازمان جوانان است/ مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌ها انگیزه آنان را در مشارکت اجتماعی ارتقاء می‌دهد                        همراهی رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خوزستان با طرح نوروزی ۱۴۰۳                        بهار قرآن در جمعیت هلال احمر خوزستان                        ملت ایران اسلامی صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده است                        دعوت رئیس هلال احمر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس                        روز قدس، روز دفاع از مظلومیت‌ ملت فلسطین            
کد خبر : 64091

مولای مهربان، پناهمان باش

سرویس اخبار
هنوز طراوت نفس کشیدن در هوای پر احساس حرمت خوب استشمام می‌شود، خوب حس می‌شود. هنوز دل غصه دارد از این قصه عجیب که دنیایی را به عمق تاریکی و سکوت فرو برده است.
جمعه 13 تیر 1399 ساعت 09:13
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مولای مهربان، پناهمان باش هنوز طراوت نفس کشیدن در هوای پر احساس حرمت خوب استشمام می‌شود، خوب حس می‌شود. هنوز دل غصه دارد از این قصه عجیب که دنیایی را به عمق تاریکی و سکوت فرو برده است. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/07/202007104395504057_Thum.jpg مولای,مهربان،,پناهمان,باش nvhelal

هنوز هم شاید که نه یقیناً گوشه ای خلوت، کنج شبستان گوهرشاد نشان دارم، که سنگینی شانه هایت را می‌گیرد، آرامت می کند و زمزمه ای از عشق زیر گوشت نجوا...

سلام آقا... صدایم را می شنوی صدای در بغض و مبهوت از این حال بد روزگار...

راستی از کدام باب وارد شوم تا به شما نزدیک تر گردم. تا بیشتر مرا فرا بخوانید که اگر چه آن مهربانی که از شما سراغ دارم همه درهای رسیدن به بارگاه ملکوتی تان سراسر باز شده به نور است و یکسان.

اما آقای خوب من، بگذار این بار ته دلم را بگویم. همیشه احساس می کنم اگر از باب الجواد وارد شوم مهمان خواص شما خواهم شد.

آمده ام شاه پناهم بده . . .

مهربان مولای غریب، روزگار سیاه کرده درون و برون مرا. وجودم با معصومیتی از دست رفته، خسته از زنگارهای نشسته بر دل، تیرگی های غبار مانند آرمیده در چشم، دیگر نمی‌تواند چون گذشته جلا و نور گنبد بی مثالتان را جذب کند. می دانم

می دانم که رسم عاشقی این نیست. می‌دانم که دورم. می دانم که بدم، اما . . . اما این را هم می‌دانم که آقای رئوفی چون شما نمی تواند درهای محبت و عطوفت اش را به روی عاشقانش ببندد.

غریب طوس؛ می دانید، دلمان به صحن و سرای شما خوش بود. به دو رکعت عشق که بالای سر مبارکتان در کنار آن مضجع مطهر اقامه می شد. به نوشیدن جرعه ای آب از سقاخانه، به پنجره فولاد که اگرچه مملو از گره های بی شمار بود، اما عقده دل می گشود. ایوان طلایتان که اصلاً حال دیگری داشت. دل با دیدنش به نجف پر می کشید و از هم آنجا حال هوای جد بزرگوارتان را می گرفت. دلمان تنگ است آقا . . . تنگ.

سلام آقا. از اینجا، فرسنگ ها دورتر از آن محوطه نورانی. سلام آقا. از اینجا، از عمق حس ظلمانی. میلادتان مبارک ای پناه عالمیان.

یا علی بن موسی الرضا (ع) عاشقانتان امروز در سالروز میلاد پربرکت تان بیش از هر زمان دیگری گرفتار و درمانده اند. کاش در چشمان مبارک تان چون آهوی گرفتار در بند باشیم و در پیشگاه حضرت حق شفاعت مان کنید.

بد کردیم . . . اما هنوز هم وقتی که صدای اذان گلدسته های حرم مطهرتان را می شنویم، وقتی دست ارادت به سینه گذاشته و در مقابل ضریح نورانی تان به ادب می ایستیم، وقتی اذن ورود می‌طلبیم، یا نه، وقتی از همین فرسنگ ها دورتر به سوی مشهدتان سلام می دهیم، دلمان می لرزد و چشمانم پر از اشک می شود.

آقا ختم کلام . . . به خاطر این حال عاشقی، پناهمان شو...

یا أَبَا الْحَسَنِ، یا عَلِىَّ بْنَ مُوسى، أَیُّهَا الرِّضا، یَا بْنَ رَسُولِ اللّهِ، یا حُجَّةَ اللّهِ عَلى خَلْقِهِ، یا سَیِّدَنا وَمَوْلینا، إِنّا تَوَجَّهْنا وَاسْتشْفَعْنا وَتَوَسَّلْنا بِکَ اِلَى اللّهِ، وَقَدَّمْناکَ بَیْنَ یَدَىْ حاجاتِنا، یا وَجیهاً عِنْدَ اللّهِ، اِشْفَعْ لَنا عِنْدَ اللّهِ.

 

پایگاه اطلاع رسانی

حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر

 

7/3/2020 9:13:00 AM
آخرین اخبار