S
Header
            علم‌اندوزی نه تنها یک ضرورت اجتماعی، بلکه یک تکلیف دینی است                        پیام دین را با خدمت به مردم در جامعه ترویج کنیم                        برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی تدوین رشته‌های علوم انسانی موسسه عالی علمی کاربردی هلال ایران                        به روزرسانی فعالیت های علمی پژوهشی به ویژه برای جوانان                        قدردانی نماینده ولی فقیه از خدمات خانواده بزرگ هلال احمر در اربعین                        درباره ماه صفر                        برگزاری مراسم سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در هلال احمر                        رابطین فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه همراه با امدادگران در خدمت رسانی اربعین                        بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه از قرارگاه مرزی اربعین در شلمچه                        مرور فعالیت‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی            
کد خبر : 63790

نشست تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس»

سرویس اخبار
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نشست تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس» برگزار می شود. نشست علمی-تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس» با ارائه و سخنرانی‌ پژوهشگر و ایده پرداز، محمد ناصرزاده به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار می‌شود.
شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 22:04
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نشست تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس» به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نشست تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس» برگزار می شود. نشست علمی-تخصصی «دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس» با ارائه و سخنرانی‌ پژوهشگر و ایده پرداز، محمد ناصرزاده به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار می‌شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/02/202002101442162145_Thum.jpg نشست,تخصصی,«دانش,حادثه,و,فاجعه‌های,بزرگ,مقیاس» nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در این نشست اهمیت مساله شناخت بحران  و تعریف ما از دانش حادثه مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
به نگاه برگزارکنندگان این نشست، حادثه یا بلاهای طبیعی یک لاتاری نیست که تنها گاهِ قرعه اش امدادگران ورود کنند! رسیدگی به مجروحان هم بسنده کار و مهارت نیست! انتظار فاجعه یک ناتوانی در ساخت آینده است. دانش حادثه یک فن‌آوری نرم و در حتم انگاشتی مهار پذیری و عددمند شدن منطقی تبعات آن است. همه امدادگران شتاب دهنده درک جامعه از این آگاهی نو هستد.
این نشست علمی-تخصصی روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن موزه و مرکز اسناد جمعیت واقع در ساختمان معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است، نشست « دانش حادثه و فاجعه‌های بزرگ مقیاس »،‌ هشتمین نشست علمی-تخصصی در زمینه اخلاق‌ امدادگری است.  سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت. هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی و تخصصی بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی و مقدمه برگزاری همایش اخلاق امدادگری است.
حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

 

10807712/8/2020 10:02:47 PMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/02/202002106166189588_Thum.jpg

 

2/8/2020 10:04:19 PM
آخرین اخبار