S
Header
            پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت روز جهانی هلال احمر                        از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر                        برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) در هلال احمر                        هلال احمر با تاسی از سیره رفتاری امیرالمومنین (ع) به نیازمندان جامعه خدمت نماید                        نماینده ولی فقیه در هلال احمر با خانواده‌ شهیدان خان محمدی دیدار کرد                        دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی                        پرچم هلال احمر یادآور امید و آرامش در جامعه است/مسئولیت‌ در هلال احمر پذیرفتن یک امانت الهی است                        روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی/ گسل‌ فرهنگی به مانند گسل‌ طبیعی ویران‌‌گر است                        بازدید نماینده ولی فقیه در هلال احمر از پایگاه امداد جاده‌ای شهید محمدتقی اباذری تبریز                        آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر اردبیل برگزار شد            
کد خبر : 63753
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر برگزار می‌شود

نشست تخصصی "نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)"

سرویس اخبار
نشست علمی-تخصصی «نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)» با ارائه و سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری پژوهشگر دین و رسانه و محمد منصورنژاد،‌ پژوهشگر اندیشه‌های سیاسی به همت معاونت فرهنگی امور آموزش و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.
شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 08:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
نشست تخصصی "نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)" نشست علمی-تخصصی «نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)» با ارائه و سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری پژوهشگر دین و رسانه و محمد منصورنژاد،‌ پژوهشگر اندیشه‌های سیاسی به همت معاونت فرهنگی امور آموزش و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2020/01/202001106802710470_Thum.jpg نشست,تخصصی,"نجات,و,یاریگری,در,اندیشه,و,آثار,امام,خمینی,(ره)" nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در این نشست یاری گری در سیره و اندیشه امام خمینی (ره)" مطرح و مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

پرداخت به سیره بزرگان با توجه به اینکه امدادونجات از مقوله‌های است که دیگری در آن موضوعیت دارد می‌تواند راهنمای عملی خوب و بصیری باشد برای کسانی که به امر یاری گری اهتمام دارند.

همچنین در این نشست به بررسی آثار امام خمینی (ره) با محور دیگر خواهی و رهیافت اخلاق امدادگری پرداخته می‌شود. نحوه مواجه ما با دیگری، تبیین و توجیه کرامت از نگاه امام خمینی (ره) ‌از دیگر موضوعاتی است که با تکیه بر سیره و اندیشه امام‌خمینی (ع) در این نشست مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.
این نشست علمی-تخصصی روز یکشنبه 6 بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت واقع در ساختمان معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، نشست « نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره) »،‌ ششمین نشست علمی-تخصصی در زمینه اخلاق‌ امدادگری است.

سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت.

هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی و تخصصی بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی و مقدمه برگزاری همایش اخلاق امدادگری است.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

10807711/25/2020 8:01:45 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/01/202001101397192572_Thum.jpg

 

1/25/2020 8:02:58 AM
آخرین اخبار