Print Logo
به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر برگزار می‌شود شنبه 5 بهمن 1398 ساعت 08:02

نشست تخصصی "نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)"


نشست علمی-تخصصی «نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره)» با ارائه و سخنرانی‌های حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری پژوهشگر دین و رسانه و محمد منصورنژاد،‌ پژوهشگر اندیشه‌های سیاسی به همت معاونت فرهنگی امور آموزش و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در این نشست یاری گری در سیره و اندیشه امام خمینی (ره)" مطرح و مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

پرداخت به سیره بزرگان با توجه به اینکه امدادونجات از مقوله‌های است که دیگری در آن موضوعیت دارد می‌تواند راهنمای عملی خوب و بصیری باشد برای کسانی که به امر یاری گری اهتمام دارند.

همچنین در این نشست به بررسی آثار امام خمینی (ره) با محور دیگر خواهی و رهیافت اخلاق امدادگری پرداخته می‌شود. نحوه مواجه ما با دیگری، تبیین و توجیه کرامت از نگاه امام خمینی (ره) ‌از دیگر موضوعاتی است که با تکیه بر سیره و اندیشه امام‌خمینی (ع) در این نشست مورد واکاوی قرار خواهد گرفت.
این نشست علمی-تخصصی روز یکشنبه 6 بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت واقع در ساختمان معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، نشست « نجات و یاریگری در اندیشه و آثار امام خمینی (ره) »،‌ ششمین نشست علمی-تخصصی در زمینه اخلاق‌ امدادگری است.

سلسله نشست‌های علمی مرتبط با مفاهیم و اهداف جمعیت هلال احمر در آینده نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان ادامه خواهد یافت.

هدف از برگزاری این سلسله‌ نشست‌های علمی و تخصصی بررسی و تحلیل موضوع‌های مربوط به جمعیت هلال‌احمر توسط اندیشمندان و متفکران حوزه علوم انسانی و مقدمه برگزاری همایش اخلاق امدادگری است.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

10807711/25/2020 8:01:45 AMhttp://Media.nvhelal.ir/Image/2020/01/202001101397192572_Thum.jpg