S
Header
کد خبر : 65846

ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا برای مؤمنین

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست شورای فرهنگی جمعیت استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری سرخ پوشان در انتخابات گفت:حضور پرشور و شکوه سرخ پوشان جمعیت در تمامی برنامه های سیاسی، فرهنگی و عبادی موجب دیده شدن جمعیت و جلب نگاه مثبت مردم به این نهاد همیشه پر افتخار می شود.
پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 10:25
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا برای مؤمنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست شورای فرهنگی جمعیت استان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور حداکثری سرخ پوشان در انتخابات گفت:حضور پرشور و شکوه سرخ پوشان جمعیت در تمامی برنامه های سیاسی، فرهنگی و عبادی موجب دیده شدن جمعیت و جلب نگاه مثبت مردم به این نهاد همیشه پر افتخار می شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/03/202403109730958184_Thum.jpg ماه,مبارک,رمضان،,ماه,مهمانی,خدا,برای,,مؤمنین nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت، حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: باتوجه به نزدیک شدن ایام مبارک ماه رمضان غبار روبی نمازخانه و تجهیز کردن آن  از امور مهم و حائز اهمیتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: غبارروبی و نظافت نمازخانه به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اقدامی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این کار نه تنها به منظور زیباسازی و تمیز کردن فضای فیزیکی انجام می‌شود، بلکه بعد معنوی و روحانی عمیقی نیز دارد. ماه رمضان، ماهی است که مؤمنین به عنوان مهمانان خدا شناخته می‌شوند. تمیز کردن نمازخانه نشان دهنده احترام و پذیرایی شایسته از این مهمانان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان که ماه بیدارى و هوشیارى و عبادت و خودسازى است  باید همه ما در تقویت ارتباط خویش با خداوند مهربان، تلاش مضاعف از خود نشان داده و در آخرین روزهای ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان، شرایط را برای همگان آماده کنیم تا بتوانند از این ماه مبارک فیض ببرند.

مسعود مثنوی ادامه داد :با نزدیک شدن به ایام نوروز ،آماده سازی ایستگاه های مسافرین نوروز ،تجهیز و آماده سازی پایگاه های امدادی استان ، ارائه آموزشهای امدادی و ... از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی می باشد.

3/7/2024 10:25:21 AM
آخرین اخبار