S
Header
کد خبر : 65842
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

راهیان‌نور، یادآور ایستادگی و مقاومت شهدا بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است

سرویس اخبار
حجت الاسلام والمسلمین معزی که به منظور شرکت در اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر به خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود و در سخنان کوتاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان تاکید کرد.
چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 12:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
راهیان‌نور، یادآور ایستادگی و مقاومت شهدا بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است حجت الاسلام والمسلمین معزی که به منظور شرکت در اجتماع یک هزار نفری راهیان نور هلال احمر به خوزستان سفر کرده است، در بدو ورود و در سخنان کوتاهی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/03/202403101978877426_Thum.jpg راهیان‌نور،,یادآور,ایستادگی,و,مقاومت,شهدا,بر,آرمان‌ها,و,ارزش‌های,اسلامی,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با اشاره به اینکه شهدا با اهدا جان خود از آرمان و ارزش‌های ایران اسلامی پاسداری نموده‌اند، تصریح کرد: راهیان نور، یادآور حماسه و شور رزمندگان اسلام و رشادت‌های شهدا است.
وی یکی از اهداف برگزاری این گردهمایی را تبیین و معرفی آرمان و ارزش‌های شهدا به نسل جوان برشمرد و افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان مسأله‌ای اساسی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزاری این گردهمایی را فعالیتی ارزشمند برشمرد و افزود: الگوسازی از فرهنگ شهادت در ایران اسلامی یک امر ضروری است و ایثارگری و رشادت‌ شهدا در ذهن ملت ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.
در این گردهمایی مدیران، اعضا و کارکنان هلال احمر و با هدف افزایش روحیه ایثار و فداکاری، آشنایی بیشتر اعضا و کارکنان با سیره عملی شهدا و غالب شدن فرهنگ مقاومت بر پیکره جمعیت در یادواره شهدای شلمچه حضور خواهند داشت. 

3/6/2024 12:02:43 PM
آخرین اخبار