S
Header
کد خبر : 65840

جوانان بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان با کنشگری اجتماعی خود، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.
پنج‌شنبه 10 اسفند 1402 ساعت 14:05
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
جوانان بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان با کنشگری اجتماعی خود، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402109888524654_Thum.jpg جوانان,بسترساز,حضور,حداکثری,مردم,در,انتخابات,هستند nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جعفری در نشست با اعضای تیم های باور، یاس، سحر، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان، اظهار داشت: آنچه که مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بحث جوانان است حفظ روحیه پرسش‌گری و مطالبه گری و ایجاد این فضا برای جوان است که بتوانند در عرصه های مختلف در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه ها موثر واقع شوند و مطالبات به حقی را که در این حوزه ها وجود دارد هم به گوش مسئولین برسانند و هم خودشان با توجه به پتانسیل و انرژی که در اختیار دارند بتوانند در بخش های مختلف موثر واقع شوند.

وی با اشاره به تلاش های دشمن برای ناامیدی مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات، افزود: در این مقطع حساس و مهم جوانان خوش‌فکر و باانگیزه با روایتگری دستاوردهای دولت، بسترساز حضور حداکثری مردم در انتخابات باشند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری اضافه کرد: انتخابات ابعاد مختلفی از جمله بعد سیاسی، اجتماعی و قانونی دارد که باید به همه ابعاد آن توجه شود تا مانع اهداف شوم دشمنان علیه نظام اسلامی شود.

وی گفت: تمامی اعضای جمعیت هلال احمر استان بدون هیچ گونه جانب داری و با بی طرفی کامل با سلایق گوناگون باید علاوه بر حضور حداکثری خود در انتخابات 11 اسفندماه دیگران را نیز برای حضور در این مشارکت سیاسی دعوت کنند.

2/29/2024 2:05:00 PM
آخرین اخبار