S
Header
کد خبر : 65833
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان

انتخابات مظهر اراده‌ مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی است.

سرویس اخبار
جلسه شورای مدیران با موضوع «انتخابات و مسائل مربوط به هلال‌احمر استان همدان» با حضور مدیرعامل، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه، مشاور مدیرعامل، معاونین و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد.
شنبه 5 اسفند 1402 ساعت 10:47
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
انتخابات مظهر اراده‌ مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی است. جلسه شورای مدیران با موضوع «انتخابات و مسائل مربوط به هلال‌احمر استان همدان» با حضور مدیرعامل، مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه، مشاور مدیرعامل، معاونین و روسای شعب جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402107117502706_Thum.jpg انتخابات,مظهر,اراده‌,مردم,در,صحنه‌های,گوناگون,سیاسی,و,اقتصادی,است. nvhelal

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در همدان، علی سنجربگی مدیرعامل هلال‌احمر استان در این جلسه ضمن تبریک ایام ماه شعبان، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات و شرکت در انتخابات یک وظیفه اصلی و اساسی است و باید همه ما در این راستا، استوار گام برداریم.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا با مأیوس کردن مردم از حضور آنان در پای صندوق های رای خودداری کنند و این وظیفه ماست که با آگاهی و روشنگری مسائل برای مردم، به ویژه داوطلبان هلال‌احمر، افراد را به مشارکت حداکثری در انتخاب سرنوشت خود تشویق کنیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محسن ثابتی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال‌احمر همدان هم گفت: مجلس شورای اسلامی، یک مرکز اساسی و تعیین‌کننده برای کشور است و شرکت در انتخابات مظهر اراده‌ی مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اقتصادی است.

در ادامه اعضاء شورای مدیران نظرات و پیشنهادات خود را در راستای موضوعات مربوط به هلال‌احمر استان و پیشبرد برنامه ها ارائه کردند و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و ارائه خدمات هلال‌احمر استان همدان به مسافرین، گفتگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

2/24/2024 10:47:00 AM
آخرین اخبار