S
Header
کد خبر : 65816

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن آینده و حفظ اقتدار کشور است

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، ضامن آینده و حفظ اقتدار کشور است و موجب از بین رفتن اهداف شوم دشمنان می‌‌شود.
سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 15:32
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن آینده و حفظ اقتدار کشور است مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، ضامن آینده و حفظ اقتدار کشور است و موجب از بین رفتن اهداف شوم دشمنان می‌‌شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402106762829649_Thum.jpg مشارکت,حداکثری,در,انتخابات,ضامن,آینده,و,حفظ,اقتدار,کشور,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر جعفری در جلسه آموزشی ضمن خدمت کارکنان جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، اظهار داشت: عظمت، شکوه، افتخار، امنیت و سرافرازی ملت ایران در دنیا به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان حاصل شده است و این درسی برای جامعه امروزی بوده تا بتوانند این راه و مسیر را ادامه دهند.

وی با اشاره به وجود سرمایه‌های عظیم انقلاب در کشور، افزود: ملت ایران در برابر پنج قدرت بزرگ جهان ایستادگی کرد و با دست خالی بعد از انقلاب اسلامی، نظامی پایه گذاری کرد که در حال حاضر در دنیای کنونی برای همه قدرت‌ها قابل توجه است.

حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی به تمامی انتخابات به چشم فرصتی برای تقویت ارکان نظام مردم سالاری دینی نگاه می کند و خواهان آن است که انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کند.

وی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به عموم ملت ایران است زیرا نظام مبتنی بر رای مردم و با حضور حداکثری آنان پای صندوق های رای معنا پیدا می کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری جوانان را مهم‌ترین سرمایه‌ کشور دانست و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در بدترین شرایط مردم را تحت حمایت قرار می‌دهند و در واقع این سرشت سرمایه عظیمی است که از ایمان و دین مردم ایران نشات گرفته است.

وی‏ با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در جامعه دارای اعتبار است‏، تاکید کرد: در واقع مردم به جمعیت اعتماد و اعتقاد دارند و باید  از آن حفظ و حراست نمود.

حجت الاسلام‌والمسلمین جعفری ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست‌ و جمعیت هلال احمر نیز در جامعه از اعتبار زیادی برخوردار است‏ در واقع مردم به جمعیت اعتماد و اعتقاد دارند چرا که یک نهاد عام‌المنفعه و بی‌طرف است.

2/13/2024 3:32:00 PM
آخرین اخبار