S
Header
کد خبر : 65806

برگزاری نشست کتابخوانی با محوریت کتاب یک ون شبهه به مناسبت دهه مبارک فجر

سرویس اخبار
دورهمی‌کتابخوانی ویژه مدیران، کارکنان و اعضای هلال‌احمر گیلان به همت معاونت آموزش و پژوهش و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان برگزار شد.
پنج‌شنبه 19 بهمن 1402 ساعت 13:47
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری نشست کتابخوانی با محوریت کتاب یک ون شبهه به مناسبت دهه مبارک فجر دورهمی‌کتابخوانی ویژه مدیران، کارکنان و اعضای هلال‌احمر گیلان به همت معاونت آموزش و پژوهش و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402109699648119_Thum.jpg برگزاری,نشست,کتابخوانی,با,محوریت,کتاب,یک,ون,شبهه,به,مناسبت,دهه,مبارک,فجر nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر چهری در این نشست گفت: کتاب یک ون شبهه  ابتدا به شبهاتی در حوزهٔ آزادی پرداخته و سپس به شبهاتی درمورد زنان، حکومت اسلامی و کارآمدی نظام پاسخ گفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر گیلان افزود: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که تداوم حکومت‌ها به ذهنیت مردم و عنصر حمایت ذهنی وابستگی دارد و از طرف دیگر دشمنان ایران هزینۀ زیادی را صرف می‌کنند تا باورها و اعتقادات مسلمانان را نسبت به حکومت اسلامی‌کم‌رنگ و با ایجاد شبهات گوناگون آن‌ها را نسبت به نظام بدبین کنند. غالب شبهاتی که از سوی دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که در حوادث اخیر در کشور معترض بودند، مطرح شده بود، در کتاب «یک ون شبهه» جمع آوری و به آنها پاسخ داده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین چهری در ادامه این نشست با تاکید بر دستاوردهای بی نظیری که پس از انقلاب اسلامی در حوزه‌های متنوعی همچون سلامت، استقلال ملی و اقتدار بین المللی، اقتصاد، امنیت، آموزش عالی و تحقیقات، ارتقای سطح زندگی، قرآن، ورزش و بسیاری موارد دیگر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: کشور ایران در زمان رژیم گذشته در اوج وابستگی‌ها بود اما اکنون در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به قله‌های اوج رسیده و در حال رسیدن به پیشرفت حداکثری و مستقل شدن است.

وی اشاره کرد: اقتدار و حضور مردم در همراهی با دین و ولایت، باعث دشمنی‌های مستکبران با ملت مسلمان ایران می‌باشد. از قائله‌های مختلف علیه تمامیت ارضی کشور تا دفاع مقدس و نیز ترورهای کور اخیر نشان می‌دهد که دشمن همچنان از ملت عصبانی است و تحمل پیروزی‌های ملت را ندارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر گیلان با معرفی کتاب صعود چهل ساله که بصورت مطلوبی دستاوردهای انقلاب اسلامی را نشان می دهد تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌ها در حال عبور است و ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب‌ تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست بلکه روز شوق و امید وحرکت است و مسئولان کشور باید با این روحیه حرکت کنند.

در این دورهمی‌کتابخوانی بصورت کارگاهی برگزار گردید و تبادل نظرات مختلف در خصوص کتاب یک ون شبهه صورت پذیرفت.

2/8/2024 1:47:00 PM
آخرین اخبار