S
Header
کد خبر : 65805
با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان

برگزاری جشن بزرگ جوان انقلابی شعب هلال احمر شرق گیلان

سرویس اخبار
جشن مبعث و پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی‌ شهرستان لاهیجان برگزار شد.
چهارشنبه 18 بهمن 1402 ساعت 20:39
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری جشن بزرگ جوان انقلابی شعب هلال احمر شرق گیلان جشن مبعث و پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی‌ شهرستان لاهیجان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402104109147009_Thum.jpg برگزاری,جشن,بزرگ,جوان,انقلابی,شعب,هلال,احمر,شرق,گیلان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در استان گیلان، این مراسم  با حضور فرماندار، ریاست دانشگاه آزاداسلامی لاهیجان، مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مشاور مدیرعامل، معاونین، کارکنان، بازنشستگان، نجاتگران، جوانان و داوطلبان هلال‌احمر استان برگزار شد.

هادی سلیمی در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان، به بیان تلاش ها و ایثارگری‌های جوانان، نجاتگران و امدادگران این جمعیت پرداخت و اظهار داشت: هدف از این مراسم تبیین بیشتر دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران به جوانان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در بخش دیگری از سخنانش به اتفاقات مهم و خوش برای مردم شریف لاهیجان اشاره کرد و افزود: مجوز دو پایگاه ثابت امداد و نجات برای شهرستان اخذ گردیده است و در آینده نزدیک استخدام نجاتگران در این پایگاه‌ها از نیروهای بومی صورت خواهد پذیرفت.

وی ضمن دعوت از خانواده بزرگ هلال‌احمر برای حضور پرشور در راهپیمایی ٢٢ بهمن، خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حداکثری و آگاهانه مردم، برگ افتخار دیگری را در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ به ثبت خواهد رسید.

فرماندار شهرستان لاهیجان نیز با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشن انقلاب، جوانان را مایه امید کشور دانست و تاکید کرد: خدماتی که در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی صورت پذیرفته است بی نظیر است.

روح الله بخشی نژاد در ادامه این مراسم با برشمردن پیشرفت ها در حوزه‌های گوناگون اضافه کرد: مشارکت همگانی در انتخابات نه تنها دشمن شکن است بلکه به لحاظ ملی و امنیتی اهمیت دارد بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این حماسه بزرگ در کشور رقم خورد.

در این مراسم که با مشارکت دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال‌احمر گیلان و شعب شرق استان متشکل از شهرستان‌های املش، رودسر، لنگرود، سیاهکل، آستانه اشرفیه و لاهیجان برگزار گردید فرماندار شهرستان لاهیجان به عضویت افتخاری هلال‌احمر نائل آمد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، مفرح و اهدای هدایا و لوح سپاس به جوانان و امدادگران نمونه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از دیگر بخش های این جشن بزرگ بود.

4006002/8/2024 1:38:41 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402109942255519_Thum.jpg

 

2/7/2024 8:39:00 PM
آخرین اخبار