S
Header
کد خبر : 65796

راه اندازی پایگاه قرآنی هلال احمر در گیلان

سرویس اخبار
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: طرح سه شنبه های قرآنی در گیلان برگزار می شود.
جمعه 13 بهمن 1402 ساعت 19:38
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
راه اندازی پایگاه قرآنی هلال احمر در گیلان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان از راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در این استان خبر داد و گفت: طرح سه شنبه های قرآنی در گیلان برگزار می شود. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402101182971545_Thum.jpg راه,اندازی,پایگاه,قرآنی,هلال,احمر,در,گیلان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای خبری خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین چهری در گفت و گو اختصاصی با اشاره به برپایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه در جمعیت هلال احمر گفت: این مسابقات بعد از ۱۵ سال دوباره از سر گرفته شد و دستاوردهای خوبی در حوزه معنویت بخشی به همراه داشت.

وی از کسب رتبه نخست هلال احمر گیلان در مسابقات قرآنی جمعیت خبر داد و افزود: آموزش و تربیت فعالین قرآنی و حافظین قرآن در دستور کار جمعیت هلال احمر گیلان قرار دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان به راه اندازی پایگاه قرآنی ویژه هلال احمر در این استان هم اشاره کرد و گفت: در این پایگاه قرآنی کارکنان، داوطلبان و فرزندان زیر مجموعه هلال احمر گیلان دوره‌های مختلف آموزش قرآن را تجربه می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین چهری با اشاره به توافق نامه جمعیت هلال احمر با دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: دوره آموزشی قرآن و در برگیری مفاهیم قرآنی با کمک این دانشگاه رقم می‌خورد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان تاکید کرد: طرح سه شنبه‌های قرآنی در هلال احمر گیلان هر هفته با حضور اساتید مجرب قرآنی در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تربیت فعالین قرآنی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ قرآن آموز برای شرکت در دوره‌های آموزشی قرآنی هلال احمر زیر نظر استاد فلاح پور ثبت نام کردند.

چهری با بیان اینکه قرآن راه معنویت و عبودیت را در جامعه بسط و گسترش می‌دهد، گفت: برگزاری دوره‌های آموزش قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در راستای حرکت‌های جهادی و منش و روش هلال احمر است.

وی از برپایی مسابقات قرآنی ویژه جمعیت هلال احمر کشورهای مسلمان در گیلان خبر داد و افزود: دورنمای جمعیت هلال احمر گیلان برپایی مسابقات قرآنی با حضور جمعیت هلال احمر کشورهای مسلمان است و برای این مهم برنامه ریزی کردیم.

2/2/2024 7:38:00 PM
آخرین اخبار