S
Header
کد خبر : 65792
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر زنجان

خداوند متعال انسان‌های نیکوکار را دوست دارد

سرویس اخبار
جلسه شورای معاونین و شورای فرهنگ هلال احمر زنجان با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد.
پنج‌شنبه 12 بهمن 1402 ساعت 14:21
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
خداوند متعال انسان‌های نیکوکار را دوست دارد جلسه شورای معاونین و شورای فرهنگ هلال احمر زنجان با حضور مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/02/202402106555698399_Thum.jpg خداوند,متعال,انسان‌های,نیکوکار,را,دوست,دارد nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی جمعیت در زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جلسه شورای معاونین و شورای فرهنگی افزود: برنامه های هلال احمر در دهه فجر به همت واحدهای مختلف و معاونت ها اجرا خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: نگهداری ارزش‌های نظام اسلامی و انقلاب جزو تکالیف همه آحاد جامعه است و رسالت انسانی خود را در دفاع از این نظام انجام می دهیم چرا که امنیت پایدار در جامعه محقق می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در سخنانی در تفسیر آیاتی از قرآن کریم گفت: باید همه مسلمانان برای بخشش گناهان شتاب داشته باشند چرا که مجوز ورود به بهشت منوط به بخشیده شدن از همه گناهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد نصیری افزود: باید مواظبت کرده تا به کسی ظلم و حق کسی را پایمال نکنیم و حق الناس را در این دنیا حل کنیم.

وی تاکید کرد: باید کضم غیض داشته و هنگام عصبانیت خویشتن داری کنیم و کینه ای از فردی به دل نگیریم چرا که این خصوصیت مانع استجابت دعا می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: متقین  به هنگام سختی و آرامش صدقه می دهند چرا که دادن صدقه در تنگدستی موجب نزول روزی می شود و خداوند متعال انسان های نیکوکار را دوست دارد.

2/1/2024 2:21:00 PM
آخرین اخبار