S
Header
video-camera.png
کد خبر : 65782
جشنواره تکامل در هلال احمر گیلان برگزار شد

بزرگداشت روز پدر، قدردانی از خیر نیک اندیش و تجلیل از ۴۲ زوج خانواده هلال احمر گیلان

سرویس اخبار
جشنواره تکامل در آستانه‌ سالروز ولادت مولی متقیان حضرت علی (علیه السلام) به پاسداشت قدردانی از پدری نیکوکار و زوج‌های جوان هلال احمر در رشت برگزار شد.
چهارشنبه 4 بهمن 1402 ساعت 18:02
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
بزرگداشت روز پدر، قدردانی از خیر نیک اندیش و تجلیل از ۴۲ زوج خانواده هلال احمر گیلان جشنواره تکامل در آستانه‌ سالروز ولادت مولی متقیان حضرت علی (علیه السلام) به پاسداشت قدردانی از پدری نیکوکار و زوج‌های جوان هلال احمر در رشت برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401102428417705_Thum.jpg بزرگداشت,روز,پدر،,قدردانی,از,خیر,نیک,اندیش,و,تجلیل,از,۴۲,زوج,خانواده,هلال,احمر,گیلان nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت در گیلان، این مراسم در آستانه‌ی فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) در سالن اجتماعات هلال احمر گیلان برگزار شد تا در قالب یک همایش مشترک از تلاش‌های نوع دوستانه‌ی یک نیکوکار گیلانی حوزه‌ی جمعیت هلال احمر قدردانی شود و در کنار آن جشن ازدواج ۴۲ زوج وابسته به جمعیت هلال احمر گیلان در فضایی آکنده از مهر و صمیمیت به اجرا در آید.

این مراسم در قالب جشنواره‌ی تکامل که مخفف واژه‌ی «تکریم اعضای مزدوج لایق» است، به اجرا در آمد

در این مراسم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، انگشتر به یادگار گرفته‌ی خود از شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را به اسدالله رضازاده‌ی رودسری اهداء کرد،ابتکار ارزشمندی که فرهنگ وقف و نیکوکاری را در بستر ایفای نقشی پدرانه از اسدالله رضازاده برای حمایت از زوج‌های جوان تجلی داد. ضرورتی که امروز هم در اولویت اقدام این خیر قرار گرفت و روند اقدامات نوع دوستانه‌ی او را تداوم بخشید. این نیکوکار، پیش از این نیر، ۲۷ باب مغازه‌ی تجاری خود را همراه با دفتر کارش در رودسر که بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، به هلال احمر بخشید و  علاقه‌مندی به رسالت‌های این جمعیت را به نمایش گذارد.

اسدالله رضازاده‌ی رودسری در این مراسم بر لزوم پیگیری مجدانه‌ی مسئولان اجرایی استان برای صدور مجوز‌های لازم جهت تاسیس داروخانه‌ی هلال احمر در رودسر و ایجاد مرکز ۲۰ تختخوابی دیالیز در این شهرستان تاکید کرد و افزود: تسریع در روند تحقق اهداف پیش بینی شده در این دو بخش، روند ارایه‌ی خدمات درمانی و دارویی لازم را برای نیازمندان و بیماران منطقه‌ی شرق گیلان فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز این اقدام نیکوکارانه‌ی اسدالله رضازاده را که زمینه بهره مندی از ۲۸ باب مغازه‌ی تجاری ارزشمند را برای هلال احمر گیلان در شهرستان رودسر فراهم کرد، در تاریخ وقف این جمعیت بی سابقه خواند و افزود: تمامی تلاش خود را برای تحقق اهداف این واقف محترم در راستای خدمت سازنده به عموم مردم به کار خواهد گرفت.

هادی سلیمی در همین رابطه از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست روند صدور مجوز‌های لازم برای تاسیس داروخانه‌ی هلال احمر در رودسر را که مرکزی برای تامین و ارایه‌ی دارو‌های کم یاب و نایاب خواهد بود و همچنین راه اندازی هرچه سریعتر مرکز دیالیز ۲۰ تختخوابی این شهرستان خواهد بود، تسریع نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین چهری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم گفت: جشن امروز اقدامی جهت ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه است و با این اقدام زمینه‌ی حمایت از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان فراهم شده است.

وی افزود: برخی از این زوج‌های جوان و همکار هلال احمر که شرایط و رتبه‌های لازم را برای جذب در این سازمان امدادی و خدماتی داشته اند، به کار گرفته شده اند. فراموش نکنیم احسان و نیکوکاری، رفتاری برگرفته از فرهنگ و هویت اصیل ایران اسلامی است ‌که اشاعه‌ی آن، منشا تحولات سازنده ای در جامعه‌ی امروز خواهد بود.

گفتنی است در انتهای مراسم با اهدای هدایایی از زوج های جوان هلال‌احمر گیلان تقدیر بعمل آمد.

جشنواره تکامل رشت1/24/2024 6:59:43 AMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401105924438935_Thum.jpg
 

 

 

1/24/2024 6:02:00 PM
آخرین اخبار