S
Header
کد خبر : 65776

برگزاری جلسه شورای فرهنگی وستاد اقامه نماز هلال احمر ایلام

سرویس اخبار
جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر ایلام با محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.
سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 14:48
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری جلسه شورای فرهنگی وستاد اقامه نماز هلال احمر ایلام جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر ایلام با محوریت برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401100541235819_Thum.jpg برگزاری,جلسه,شورای,فرهنگی,وستاد,اقامه,نماز,هلال,احمر,ایلام nvhelal


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، در این جلسه که مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیرعامل، معاونین و اعضای شورای فرهنگی هلال احمر ایلام حضور داشتند، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این جمعیت بر اجرای باشکوه و متنوع برنامه های فرهنگی در دهه مبارک فجر تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین الیاسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام در جلسه شورای فرهنگی گفت: پیشاپیش ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره شهیدان والامقام، ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک می گویم که فرصت دوباره ای برای تجدید  بیعت با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری است و امیدوارم بتوانیم از فضیلت ارزشمند ماه های رجب، شعبان و رمضان بهره برداری نمائیم.

در ادامه این نشست، اعضای شورای فرهنگی به ارائه برنامه‌ها وپیشنهادات فرهنگی پرداختند و در موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و مصوبات جلسه برای اجرا به اعضا شورا ابلاغ گردید.

 

1/23/2024 2:48:00 PM
آخرین اخبار