S
Header
کد خبر : 65775
گفتگوی اختصاصی با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر مازندران

امدادگران، شهیدان بی سنگر هستند

سرویس اخبار
داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که لباس سرخ و سفید هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، رزمندگان بدون سنگر هستند و شهدای این جبهه جان خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان خود وقف کردند.
دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت 17:22
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
امدادگران، شهیدان بی سنگر هستند داوطلبان، امدادگران و تمامی کسانی که لباس سرخ و سفید هلال احمر را برای خدمت به مردم در داخل و خارج از کشور به تن دارند، رزمندگان بدون سنگر هستند و شهدای این جبهه جان خود را در راه خدمت به مردم و نجات جان همنوعان و هموطنان خود وقف کردند. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401105367426669_Thum.jpg امدادگران،,شهیدان,بی,سنگر,هستند nvhelal

حجت الاسلام والمسلمین حمزه ‌علی ‌اکبری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه استان مازندران در گفتگوی اختصاصی پیرو برگزاری مراسم بزرگداشت دو شهید امدادگر هلال احمر در حادثه دردناک گلزار شهدای کرمان در هلال احمر استان گفت: امروز جوانان باید شهیدان را الگوی زندگی خود قرار دهند و نسبت به دشمن بصیرت خود را تقویت کنند. به منظو زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان و همچنین ارج نهادن به مقام والای آنها، گرامیداشتی در شعبه‌های متعدد نمایندگی با دعوت از جوانان، داوطلبان و عموم مردم در شهرهای مختلف برگزار شد. این دو عزیز لباس هلال برتن داشتند و به راستی امدادکران، شهدای بی سنگر هستند

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در موضوع بصیرت‌بخشی افزود: ما برای محکوم کردن کشتار و به شهادت رساندن ملت مظلوم غزه و فلسطین حرکت کرده ایم و حمایت می کنیم و در همین زمینه باید در راستای  جهاد تبیین و بصیرت‌بخشی هم گام برداریم. جوانان و نوجوانان باید بدانند که با عزت، اقتدار و باشرافت زندگی کردن و مقابله با دشمنان نیازمند ایستادگی است و بهایی هم دارد که تقدیم این شهیدان والامقام و از جمله سردار شهید سلیمانی در همین راستاست.البته به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، زمان بزن در رو به پایان رسیده است و ما از سال ١٣۵٧ در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی و به آنان هم ضربه زدیم و از آن روز دست آمریکا، شوروی وقت، انگلیس، فرانسه و اسرائیل را در ایران قطع کردیم  ضربه مهلک و محکم ما زمانی بود ک نگذاشتیم یک وجب از خاک کشور در دست آنها بماند و حرکت‌های مزّورانه و کور امروز نتیجه همان ضربات است که دست دشمن را قطع کرده است. اگر داعش ماموریت ضربه زدن و دشمنی را به عهده گرفت نباید تعجب کرد، چرا که سردار دل‌ها، ٣ ماه قبل از اینکه داعش از بین برود، اعلام کرد که دیگر ما دولتی به نام داعش نخواهیم داشت و داعشی‌ها ضربه مهلک را آن موقع خوردند و یک حرکت کوری انجام می‌دهند و آمدند در بین مردم، زن و، کودک،‌ انفجار انجام دادند و این نهایت حقارت آنهاست. در واقع هدف اصلی همان بصیرت‌بخشی است که الحمدالله نیروهای ما بصیرت لازم را دارند.

اکبری تاکید کرد: اگر بخواهیم با غیر خدا معامله کنیم بی تردید خسران دیده ایم و ضرر کردیم. این حرکت و جان فشانی، حرکتی ارزشی است. جایگاه انسانی و والایی دارد. در زمان جنگ، یک عده افراد تحت عنوان جهادگران حضور داشتند. این جهادگران سنگرسازان بی‌سنگر بودند. اینها مقابل تیر مستقیم و ترکش دشمن می‌رفتند، سنگر می‌ساختند تا رزمندگان بتوانند از کشور دفاع و دشمن را بیرون کنند. اکنون امدادگران هلال احمر همان نقش را ایفا می‌کنند. برای مثال در همین حادثه، همه از صحنه دور شدند، اما امدادگران امکانات و جان‌شان را گرفتند و به قلب حادثه و بحران رفتند، برای اینکه بتوانند جان یک انسان را نجات بدهند یا زخمی را درمان کنند. این اقدام در نظام ارزشی دینی، الهی و انسانی بسیار ارزشمند است.

63810611/23/2024 9:18:06 PMhttp://Media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401123540091331_Thum.png

 

1/22/2024 5:22:00 PM
آخرین اخبار