S
Header
کد خبر : 65758
پیام تسلیت رئیس و دبیرکل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر در پی شهادت ۲ امدادگر کرمانی

در این زمان دردناک کنار داوطلبان هلال‌احمر ایران ایستاده‌ایم

سرویس اخبار
رئیس و دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شهادت دو امدادگر هلال احمر ایران در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند.
جمعه 15 دی 1402 ساعت 13:29
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
در این زمان دردناک کنار داوطلبان هلال‌احمر ایران ایستاده‌ایم رئیس و دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ شهادت دو امدادگر هلال احمر ایران در حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفتند. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401129729287777_Thum.png در,این,زمان,دردناک,کنار,داوطلبان,هلال‌احمر,ایران,ایستاده‌ایم nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر به نقل از تارنمای اطلاع رسانی این جمعیت؛ متن پیام به شرح زیر است:
 

با قلبی آکنده از اندوه، از تراژدی فوت خانم مکرمه حسینی و آقای علیرضا سعادت ماهانی در تاریخ 3 ژانویه 2024 (13/10/1402) در کرمان مطلع شدیم. دریافتیم که هر دو آنها به طور غم‌انگیزی جان خود را در حالی‌ که مشغول کمک به مجروحان و افرادی که گرفتار حادثه شده بودند، ازدست داده‌اند.

مایلیم از طرف فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر، مراتب تاسف و تاثر عمیق خود را به خانواده‌های حسینی و سعادت ماهانی، دوستان و عزیزانشان و همچنین جنابعالی، تمام کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. فقدان آنها ضربه مخربی به خانواده فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر است و یادآور غم‌انگیزی از خطراتی است که میلیون‌ها نفر از کارکنان و داوطلبان ما با آنها در کمک روزانه به مردمی‌که اغلب هرگز آنها را ندیده‌اند، مواجهه می‌شوند.

در این لحظه اندوهناک، اجازه می‌خواهیم که مراتب تحسین و احترام صمیمانۀ خود را به تمام کارکنان و داوطلبان در جمعیت هلال احمر ایران ابلاغ کنیم. در این زمان دردناک، فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با اعلام همبستگی و حمایت در کنار شما می‌ایستد.


 
کیت فوربس رئیس فدراسیون بین‌المللی

جاگان چاپاگان دبیرکل فدراسیون بین‌المللی

 

1/5/2024 1:29:00 PM
آخرین اخبار