S
Header
کد خبر : 65756

برگزاری جشن های ولادت حضرت زهرا(س) در سراسر شعب هلال احمر خوزستان

سرویس اخبار
پنج‌شنبه 14 دی 1402 ساعت 11:31
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
برگزاری جشن های ولادت حضرت زهرا(س) در سراسر شعب هلال احمر خوزستان http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401108838422800_Thum.jpg برگزاری,جشن,های,ولادت,حضرت,زهرا(س),در,سراسر,شعب,هلال,احمر,خوزستان nvhelal

به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه و رابطین فرهنگی آن، جشن های ولادت باسعادت حضرت زهرا سلام الله علیها همزمان با ستاد استانی در سراسر شعب هلال احمر خوزستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، سخنرانی و بیان فضائل و سیره زندگانی حضرت زهرا(س)، مولودی خوانی، اهدا جوایز به هم نامان آن حضرت، قرعه کشی، اهدای جوایز و برپایی ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه های اجرا شده بود، که بر شادی این ایام افزود.

در جشن ستاد استانی که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و کارکنان برگزار گردید؛ مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه به سخنرانی پیرامون مصادیق برکت در قرآن و زندگانی حضرت زهرا(س) پرداخت.

وی ضمن تبیین مفهوم برکت، به این موضوع در مکان، زمان، اشیاء و اشخاص که در قرآن به آنها اشاره شده پرداخت و شخصیت حضرت زهرا(س) را برجسته ترین مصداق برکت دانست.

انصاری از جمله جلوه های برکت در زندگانی سرور بانوان عالم را در دودمان و گفتمان آن حضرت دانست که با اشاره به همزمانی ولادت معمار کبیر انقلاب امام خمینی(قدس) با این مناسبت فرخنده، ایشان را از جلوه های برکت در نسل صدیقه کبری(س) دانست که دنیای معاصر را متاثر از انقلاب خود قرار داد.

مسئؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه با اشاره به ایام شهادت سردار دل ها که تعلق و ارادت بالایی به فاطمه زهرا(س) داشتند، ایشان را از مصادیق برکت در گفتمان فاطمی دانستند که جلوه این برکت امروز در جبهه مقاومت و حماسه طوفان الاقصی پدیدار گشته است.

1/4/2024 11:31:00 AM
آخرین اخبار