S
Header
            توجه به فراگیری آموزش های تخصصی، اعتقادی و فرهنگی امدادگران ضروری است                        دکتر یاسر احمدوند به عنوان مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت منصوب شد                        مسئولیت، یک امانت الهی است، به عهد خود با مردم پایبند باشیم                        پیام نماینده ولی فقیه در هلال‌احمر به رئیس جمعیت در پی سفر به لبنان                        لباس روحانی، نماد خدمت به مردم است                        اعلام آمادگی کانون‌های طلاب هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی به جنگ‌زدگان لبنانی                        ضرورت ترویج روحیه مقاومت و ایستادگی در جامعه                        هلال احمر باید جلودار و پیشرو در خدمتگزاری به جامعه باشد                        شهدا در مسیر و مکتب عاشورا گام برداشتند                        روحانیت باید با خلاقیت و نوآوری به نیازهای جوانان پاسخ دهد            
کد خبر : 65755
نماینده رهبر معظم انقلاب

عملکرد هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خالصانه است

سرویس اخبار
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر عصر امروز در همایش تقدیر از فعالان، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ در بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر در نجف اشرف، بر لزوم ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران حسینی تاکید کرد.
جمعه 15 دی 1402 ساعت 18:51
حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر
عملکرد هلال احمر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خالصانه است نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر عصر امروز در همایش تقدیر از فعالان، خادمین و موکب داران سلامت اربعین حسینی ۱۴۰۲ در بیمارستان امام علی (ع) هلال احمر در نجف اشرف، بر لزوم ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران حسینی تاکید کرد. http://media.nvhelal.ir//Image/2024/01/202401106876996700_Thum.jpg عملکرد,هلال,احمر,در,خدمت‌رسانی,به,زائران,اربعین,حسینی,خالصانه,است nvhelal

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ در این مراسم که با حضور دکتر پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان عالی رتبه عراق برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین با تشریح برخی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر به زائران حسینیگفت: تلاش جمعیت هلال احمر این است که هر سال بتواند با امکانات بهتر از سال قبل خدمات امدادی به زائران اربعین ارائه دهد. 

وی در همایش تقدیر از فعالان، خادمین و موکب داران  اربعین ۱۴۰۲ افزود: حرکت عاشقان امام حسین علیه السلام در اربعین در سرزمین عراق یک حرکت عظیم الهی انسانی است که در مسیر استوار سازی آئین مقدس اسلام و در پرتو عشق به ائمه اطهار صورت می‌گیرد. 

نماینده رهبر معظم انقلاب حضور نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در یک زمان و مکان محدود برای برگزاری رویداد معنوی اربعین را کم نظیر توصیف کرد و گفت:  زائران امام حسین علیه السلام با تمام اخلاص و بدون هیچ توقعی در این مراسم شرکت می کنند که این امر ستودنی است. 

وی در ادامه تاکید کرد: هلال احمر ایران و عراق بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به زائرانی که با علاقه و اشتیاق پیاده در این مراسم شرکت می‌کنند به ارائه خدمت می‌پردازند. 

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با اشاره به اخلاص زائران حسینی ادامه داد: جمهوری اسلامی وظیفه انسانی برای خود قائل است تا در شرایط خاص تمام امکانات را در اختیار هلال احمر قرار دهد تا به مردمی که در این مراسم بدون هیچ چشم داشتی شرکت می‌کنند، خدمات ارائه دهد. 

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در ادامه به برخی از اقدامات جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود: خدمات هلال احمر در اربعین حسینی انگیزه‌ای جز اخلاص و عمل خالصانه در راه خدا و برای اعطای دین  و خدمت به زائران شرکت کننده در این مسیر ندارد. 

وی افزود: تلاش جمعیت هلال احمر این است که هر سال بتواند با امکانات بهتر از سال قبل خدمات امدادی به زائران اربعین ارائه دهد. 

حجت الاسلام و المسلمین معزی در ادامه قدردانی رهبر معظم انقلاب از خواهران و برادرانی که در اربعین به زوار امام حسین علیه السلام خدمت‌رسانی می‌کنند را دلیلی بر اهمیت این کار دانست و افزود:

داوطلبان هلال احمر نه تنها به زائران امام حسین (ع) خدمت کرده‌اند، بلکه مهربانی، لطف، صلح، صفا، برادری و اخوت را هم به نمایش گذاشتند.

1/5/2024 6:51:00 PM
آخرین اخبار